2

دستگیری مردی که قصد قتل زن و مادرزن‌اش را داشت

  • کد خبر : 10515
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۲۰

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری مسافری که به قصد کشتن زن و مادرزن‌اش ‌به ‌طور مخفیانه در هتل محل اقامتش اسلحه کمری حمل می‌کرد، خبرداد. سرهنگ جهان‌فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی‌ بر اقامت فرد جوانی به‌همراه یک قبضه سلاح کلت کمری در یکی […]

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری مسافری که به قصد کشتن زن و مادرزن‌اش ‌به ‌طور مخفیانه در هتل محل اقامتش اسلحه کمری حمل می‌کرد، خبرداد.
سرهنگ جهان‌فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی‌ بر اقامت فرد جوانی به‌همراه یک قبضه سلاح کلت کمری در یکی از هتل‌های کرمانشاه، اکیپی از کارکنان پلیس اطلاعات برای بررسی موضوع به محل مراجعه و با استفاده از شگردهای پلیسی و بدون آن‌که مزاحمتی برای سایر مسافران مستقر در هتل پیش بیاید، متهم را دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی از اتاق فرد دستگیرشده یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب، شش تیر فشنگ جنگی و یک عدد اسپری مشکی رنگ کشف و ضبط شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم ساکن یکی از شهرستان‌های استان کردستان است، خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده نامبرده هدف خود از حمل اسلحه را به قتل رساندن همسر و مادر همسرش ذکر کرده‌است/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10515

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر