1

شعار هواداران “بازیکن بی غیرت نمی خواهیم”

  • کد خبر : 105525
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۸

تیم فولاد خوزستان در یک بازی خانگی برابر گسترش فولاد تبریز متوقف شد و همین امر باعث شد هواداران این تیم بازیکنان را با شعار «بازیکن بی غیرت نمی خواهیم» بدرقه کنند.

تیم فولاد خوزستان عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تیم گسترش فولاد تبریز بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با توجه به اینکه تیم فولاد خوزستان آخرین بازی خانگی خود را در نیم فصل برگزار می کرد به نسبت سایر بازیهای خانگی هواداران بیشتری به ورزشگاه آمده بودند ولی در نهایت آن ها ناراضی به خانه بازگشتند.

برخی از هواداران که به شدت از نتیجه تیم خود ناراضی بودند بازیکنان تیم خود را بی غیرت خواندند و به شدت تحت تاثیر نتیجه بازی قرار گرفته بودند.

با توجه به اینکه باشگاه فولاد چند هفته ای است که از هواداران برتر اخلاق در بین دو نیمه بازی های خانگی خود تجلیل می کند ولی بازهم شاهد هستیم که در بازی که تیمشان یک امتیاز کسب کرده است برخی از هواداران برخورد ناشایستی را با بازیکنان تیم میهمان داشتند.

مهر/در بین دو نیمه بازی باشگاه فولاد خوزستان از چند هوادار برتر بازی تیمش برابر سایپا یعنی در بازی هفته قبل درمراسمی تجلیل کرد.

فولاد با این تساوی و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد و گسترش فولاد با این تساوی در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105525

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر