1

فراخوان «کاروانیان نینوا»T جایزه «هنر و ادبیات محتشم»

  • کد خبر : 105986
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

نخستین برنامه ی کاروانیان نینوا در تجلیل و تکریم هنرآورانی که پنجره هایی بر چشم اندازهای حماسه ی محرم گشوده اند و داغدارانی که لاله زاران حسینی را سروده اند، متقارن با اربعین حسینی (ع) ( ۲ دی ماه سال جاری) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود.

به گزارش افق و نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ، این فراخوانی است در نخستین سال اجرای برنامه به شاعران و هنرمندان فعال در عرصه های فیلم و عکس رسانه های اجتماعی و فضای مجازی تا چراغ منزل را بیفروزند. بدان امید که در سال های آتی، بهره مندی از گشایش وقت، فرصت توسعه ی قلمرو این برنامه را به ساحت هنرهای دیگر فراهم آورد.

بخشهای مختلف فراخوان «کاروانیان نینوا» عبارتند از:

  1. بخش شعر: از شرکت کنندگان در این بخش دعوت می شود که ۲ تا ۴ اثر از سروده های خود را در قالبهای سنتی و یا نوین (به صورت تایپ شده بر روی صفحه ی A4 ) به دبیرخانه ی «کاروانیان نینوا» به نشانی تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی ارغوان، بلوار مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران فرستاده و یا فایل آثار خود را در قالب ورد به نشانی اینترنتی Tehran@farhang.gov.ir ارسال نمایند. با توجه به ضیق وقت، فرصت ارسال آثار نهایتا تا پایان ماه محرم امسال (۱۲ آذرماه) است.

جوایز:

الف) در قالبهای سنتی

نفر اول ۲ میلیون و پانصد هزار تومان

نفر دوم ۲ میلیون تومان

نفر سوم ۱ میلیون و پانصد هزار تومان

ب) در قالبهای نوین

نفر اول ۲ میلیون و پانصد هزار تومان

نفر دوم ۲ میلیون تومان

نفر سوم ۱ میلیون و پانصد هزار تومان

تبصره: افزون بر حائزان رتبه های سه گانه به تشخیص هیات داوران به سرایندگان آثار در خور تقدیر نیز جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

دبیر بخش شعر و مسئول هیات داوران: جناب آقای ساعد باقری

  1. فیلم و عکس: کلیه ی شهروندان فضای مجازی میتوانند به تعداد دلخواه خود عکس‌های دارای فرمت JPG و فیلم‌های دارای فرمت ۳GP یا AVI که از مراسم‌های سوگواری، دسته‌های عزاداری و سایر آیین‌های عاشورایی از طریق دستگاه تلفن همراه، دوربین‌های حرفه‌ای و یا غیرحرفه‌ای، عکاسی یا فیلمبرداری کرده اند را از طریق دبیرخانه ی مجازی «کاروانیان نینوا» به نشانی اینترنتی http://www.zigur.com/moharam ارسال نمایند. این برنامه در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران، گروه سایتهای پرشین بلاگ و سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می شود. آخرین مهلت ارسال آثار پایان ماه محرم امسال (۱۲ آذرماه) بوده و در اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ( ۲ دی ماه سال جاری) از برگزیدگان تقدیر خواهد شد. ضمنا در پایان برنامه، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نمایشگاهی مجازی از آثار شرکت کنندگان در قالب یک رسانه ی بر خط اینترنتی ایجاد خواهد شد.

جوایز:

الف) بخش حرفه ای

نفر اول ۳ سکه تمام بهار آزادی

نفر دوم ۲ سکه تمام بهار آزادی

نفر سوم ۱ سکه تمام بهار آزادی

ب) بخش غیر حرفه ای

نفر اول ۳ سکه تمام بهار آزادی

نفر دوم ۲ سکه تمام بهار آزادی

نفر سوم ۱ سکه تمام بهار آزادی

تبصره: افزون بر حائزان رتبه های سه گانه به تشخیص هیات داوران به تولید کنندگان آثار در خور تقدیر نیز جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

دبیر بخش فیلم و عکس فضای مجازی و مسئول هیات داوران: جناب آقای دکتر مهدی بوترابی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105986

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر