1

کدام سوراخی تشریف داری آقای رجوی؟ مرده از تو بهتر است

  • کد خبر : 10655
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۶:۰۰

کدام سوراخی تشریف داری آقای رجوی؟ مرده از تو بهتر است. یکی از جدا شدگان گروهک تروریستی منافقین با نگارش نامه ای به سرکرده این گروهک نوشت: داستان رجوی داستان کبکی است که سرش را زیر برف کرده و در خیال های کشکی خود سیر می کند و فکر می کند دارد مبارزه می کند. […]

کدام سوراخی تشریف داری آقای رجوی؟ مرده از تو بهتر است.
یکی از جدا شدگان گروهک تروریستی منافقین با نگارش نامه ای به سرکرده این گروهک نوشت: داستان رجوی داستان کبکی است که سرش را زیر برف کرده و در خیال های کشکی خود سیر می کند و فکر می کند دارد مبارزه می کند. آقای رجوی! در کدام سوراخ تشریف دارید؟
به گزارش اینتر لینک، این عضو جدا شده منافقین خطاب به رجوی نوشته است: من نمی دانم فرق شما با یک مرده چیست؟ نه وجود خارجی دارید و نه اسم و نشانی؟ پس بفرمایید مرده از شما بهتر است. چون حداقل آدم خیالش راحت است. می گویند طرف مرده. ولی شما در برزخ هستید. مرده بی خاصیت! نگو دارم برای مردم ایران مبارزه می کنم. اولاً مبارزه ای در کار نیست. دوماً اگر هم باشد، برای کدام مردم ایران. همه آنها از شما متنفرند. سوماً شما دیگر باید فاتحه خود و همدستان را بخوانید.
«محمود-س» که در پاریس اقامت دارد، می افزاید: هنوز هم به اسیران در گروهت می گویید ما از روز اول دنبال سرنگونی بودیم. پس چی شد مبارزه برای سرنگونی؟ کجایی که جیم شدی و از ترس به سوراخ موش رفته ای؟ من اگر به جای تو بودم، الان خودکشی کرده بودم. به قول خودت، داستان رجوی شده ای. اما حالا که مرگت فرا رسیده چرا دست از سر جوانان اسیر در پادگان اشرف برنمی داری! تا کی برده داری و استثمار؟ حداقل آنها را رها کن بروند پی زندگی شان. چه قدر باید در اسارت شما بمانند؟ بدان جواب اینها را هم یک روز باید پس بدهی.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10655

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر