3

من تنها سینماگر مهمان جشن ازدواج علی حاتمی بودم+تصاویر

  • کد خبر : 108791
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

من تنها سینماگر مهمان در جشن ازدواج «علی حاتمی»بودم و این خاطره‌ای است بسیار ماندگار و افتخارآمیز. علی حاتمی به درازای تاریخ برای سینمای ایران قابل احترام و ستایش است. اما باید قبول کنیم که در بعضی موارد فراموشکاریم. در کشاکش روزگار یادمان می‌رود که از داشته‌هایمان استفاده کنیم و حق‌شناس باشیم.

شبکه ایران: ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی سینمای ایران که با «نقش نگار» بازگشتی دوباره به سینما داشته است در سخنانی کوتاه که با «شرق» مطرح کرده است درباره زنده یاد علی حاتمی که زمانی با او در «سلطان صاحبقران» و «باباشمل» همکاری کرده بود صحبت کرده است. متن صحبتهای ملک مطیعی را در ادامه می خوانید:

باید قبول کنیم که در بعضی موارد فراموشکاریم

من تنها سینماگر مهمان در جشن ازدواج «علی حاتمی»بودم و این خاطره‌ای است بسیار ماندگار و افتخارآمیز. علی حاتمی به درازای تاریخ برای سینمای ایران قابل احترام و ستایش است. اما باید قبول کنیم که در بعضی موارد فراموشکاریم. در کشاکش روزگار یادمان می‌رود که از داشته‌هایمان استفاده کنیم و حق‌شناس باشیم. «علی حاتمی» یکی از سرمایه‌های پرافتخار و از علاقه‌مندان واقعی سنت‌ها و فرهنگ ایرانی بود و با همه جوانی، بسیار پرتجربه و نکته‌سنج و نکته‌پرداز. آثار گرانبها و فاخر او از اتفاقات و حوادث دوره قاجار، نمودار مطالعه و ذوق و استعداد اوست. گفتنی‌ها از او فراوان است؛ آنقدر که می‌توان درباره‌اش کتاب‌ها نوشت. افسوس که زود از میان ما رفت و صدافسوس که ما هم نتوانستیم آنطور که بایدوشاید حق مطلب را ادا کنیم و جوابگوی آن همه خلاقیت باشیم. درود به روان پاکش.

علی حاتمی در کنار مازیار پرتو و  ناصر ملک مطیعی در پشت صحنه «باباشمل»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر