2

هفته آینده درباره افزایش تعطیلات عید فطر در مجلس رای‌گیری می شود

  • کد خبر : 10929
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۲۶

معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام کرد که اگر لایحه افزایش تعطیلات عید فطر به دستور مجلس نرسد، دولت برای این تعطیلات فکری خواهد کرد. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلی عید فطر، گفت: لایحه دولت در این زمینه به […]

معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام کرد که اگر لایحه افزایش تعطیلات عید فطر به دستور مجلس نرسد، دولت برای این تعطیلات فکری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلی عید فطر، گفت: لایحه دولت در این زمینه به مجلس رفته است و در کمیسیون‌های تخصصی تصویب شده و علی‌القاعده هفته آینده یکشنبه درباره آن در مجلس رای‌گیری خواهد شد و امیدوارم نهایی شود.

وی افزود: اگر هم در هفته آینده این لایحه به دستور مجلس نرسد، دولت برای آن فکری خواهد کرد.

میرتاج‌الدینی همچنین با توجه به در پیش بودن روز قدس از مردم خواست روز قدس امسال را با شکوه‌تر از هر سال برگزار کنند .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحولاتی که در منطقه شاهدیم و بیداری اسلامی در منطقه باید گفت که روز قدس یکی از عوامل بیداری اسلامی بوده است. روز قدس، موضوع فلسطین و مقاومت اسلامی را احیا کرد و امروز یک مساله جهانی است و طبعا پرچمدار آن جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. امیدوارم روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد و همگی با تاکید بر وحدت، شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر دهیم.

وی درباره برنامه‌های هفته دولت نیز گفت: در هفته دولت برنامه‌های مختلفی از سوی دولت تدارک دیده شده که از جمله آن پروژه‌های مهمی است که اعضای هیات دولت آن را بهره‌برداری خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر