3

اتخاذ “‌ رویکردی کودکانه”‌ در اداره امور کشور آمریکا

  • کد خبر : 11173
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۴

نتایج نظرسنجی یک موسسه مطالعاتی مستقل در آمریکا از افزایش بی سابقه نارضایتی مردم این کشور از عملکرد دولت باراک اوباما در اداره امور کشور حکایت دارد . به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری ریانووستی؛ برپایه نتایج تازه ترین نظرسنجی مرکز مطالعاتی پیو که در روزهای ۱۷ تا ۲۱ اوت […]

نتایج نظرسنجی یک موسسه مطالعاتی مستقل در آمریکا از افزایش بی سابقه نارضایتی مردم این کشور از عملکرد دولت باراک اوباما در اداره امور کشور حکایت دارد .

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری ریانووستی؛ برپایه نتایج تازه ترین نظرسنجی مرکز مطالعاتی پیو که در روزهای ۱۷ تا ۲۱ اوت از میان ۱۵۰۰ پرسش شونده انجام شده است، افکار عمومی آمریکا به گونه ای فزاینده از عملکرد دولت اوباما و قانونگذاران آمریکایی در اداره امور کشور ناراضی است.

این نتایج نشان می دهد نخستین بار در دوران ریاست جمهوری اوباما، به گونه ای چشمگیر اکثر مردم آمریکا نحوه مدیریت رئیس جمهور را رد می کنند.

به موجب این گزارش ۷۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از اوضاع کلی حاکم بر کشورشان ابراز نارضایتی کرده اند.

افزون بر این، بررسی نتایج از کاهش محبوبیت هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه از ابتدای امسال حکایت دارد .

بر اساس نتایج این نظرسنجی، میزان محبوبیت حزب جمهوریخواه از ۴۳ درصد در اوایل فوریه به ۳۴ درصد در ماه کنونی میلادی کاهش یافته است . همچنین محبوبیت دمکرات ها نیز از ۴۷ درصد از ابتدای سال ۲۰۱۰ به ۴۳ درصد رسیده است .

به اعتقاد کارشناسان وجه نخبگان سیاسی آمریکا در پی بحث و جدلهای بی پایان و بی ثمر بر سر سقف بدهی های فدرال که کشور را تقریبا به سمت بن بست فنی سوق داده بود ، به سختی لطمه خورده است .

بسیاری از مردم آمریکا جمهوریخواهان و دموکراتها را به در پیش گرفتن “‌ رویکردی کودکانه”‌ در اداره امور کشور و ترجیح جاه طلبی های سیاسی خود بر منافع ملی متهم می کنند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر