2

انتشار اولین تصویر”الماجد”بعد از مرگ

  • کد خبر : 113709
  • ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۳

این آزمایشات و بررسی ها در بیمارستان سه بیمارستان “الحامد” در منطقه “بقاع”، “المقاصد” در بیروت و بیمارستان نظامی ارتش لبنان در منطقه “المتحف” انجام شد.

انتشار اولین تصویر"الماجد"بعد از مرگ

شیعه آنلاین: اولین تصویر تروریست سرشناس عربستانی “ماجد الماجد” که فرمانده گردان “عبدالله عزام” به شمار می رفت و در انفجار مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت دست داشت، منتشر شد.

در پی انتشار این تصویر از جنازه این تروریست تکفیری، “سمیر حمود” دادستان لبنان طی اظهاراتی فاش کرد که مقامات قضایی لبنان با تحویل جسد “ماجد الماجد” به خانواده اش موافقت کرده اند و این کار در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر منتظر آخرین گزارش تیم پزشک قانونی هستیم که بررسی هایی را بر روی جسد وی انجام داده اند. این آزمایشات و بررسی ها در بیمارستان سه بیمارستان “الحامد” در منطقه “بقاع”، “المقاصد” در بیروت و بیمارستان نظامی ارتش لبنان در منطقه “المتحف” انجام شد.

“سمیر حمود” در مورد علت انجام این بررسی ها گفت:‌ بعد از انجام برخی مشورت ها، به این نتیجه رسیدیم که پیش از تحویل جسد، همه بررسی های لازم بر روی جسد انجام گیرد تا همه پرسش های باقیمانده و احتمالی پاسخ داده شوند تا در آینده مشکلی در این باره به وجود نیاید و پرسشی برای دادگاه باقی نماند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=113709

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر