1

زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۳ میلادی + تصاویر

  • کد خبر : 115759
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

رنو در طراحی این خودرو سبک و سیاق سابق خود را رعایت کرده چرا که باز هم بدنه و چراغ‌های این خودرو با خطوطی قوس‌دار شکل و فرم داده شده‌اند. به کلی طراحان شرکت رنو علاقه وافری به چراغ‌های کشیده و بدنه‌ای زیبا دارند.

کمپانی‌های اتومبیل‌سازی دنیا هر سال می‌کوشند با تغییرات در خودروهای تولیدی خود، مشتری‌های بیشتری جذب کنند. در این میان توجه به زیبایی خودروها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کمپانی‌های بزرگ همیشه به آن توجه کرده‌اند. وب‌سایت «تلگراف» در مطلبی که به تازگی در وب سایت خود منتشر کرده است به بررسی زیباترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۳ میلادی پرداخته است.

جالب است بدانید که در این فهرست، مگان MK3 تولید کمپانی رنو توانسته رقبای قدر قدرت خود را پشت سر گذاشته و صدرنشین شود. در این فهرست خودروهای جگوار، بی‌ام‌دبلیو و مرسدس بنز در رده‌های پایین‌تر و بعد از مگان قرار گرفته‌اند. این مطلب را بخوانید تا با هشت خودرو زیبای جهان در سالی که گذشت آشنا شوید.

مگان MK3

رنو در سال‌های گذشته استعداد بسیاری در تولید خودروهای زیبارو از خود نشان داده و در سال ۲۰۱۳ هم مگان MK3 که یکی دیگر از ساخته‌های شرکت رنوست جزو زیباترین خودروها شناخته شد. رنو در طراحی این خودرو سبک و سیاق سابق خود را رعایت کرده چرا که باز هم بدنه و چراغ‌های این خودرو با خطوطی قوس‌دار شکل و فرم داده شده‌اند. به کلی طراحان شرکت رنو علاقه وافری به چراغ‌های کشیده و بدنه‌ای زیبا دارند.

Volvo XC60

خودرو Volvo XC60 هم در سال ۲۰۱۳ توانست یک خودرو زیبا به بازار معرفی کند. این شرکت سوئیسی آنچنان استعدادی در تولید خودروهایی که از زیبایی برخوردار باشند ندارد اما حقیقتا XC60 با دیگر خودروهای تولید شده این شرکت متفاوت است. این خودرو از تمام شاخصه‌های ظاهری یک شاسی‌بلند درجه یک برخوردار است. طراحی بدنه این خودرو در عین زیبایی حس قدرت را القا می‌کند.

Jaguar XK

جگوار همیشه و هر سال جزو شرکت‌های خودروسازی است که ماشین‌های زیبا و خوش‌فرم به بازار می‌دهد. در سال گذشته هم XK به عنوان یکی از زیباترین خودروهای موجود در بازار شناخته شد. البته بیشتر کارشناسان از طراحی چراغ‌ها و صندوق عقب این خودرو راضی بودند و طراحی پشت این خودرو را جذاب‌تر ارزیابی کردند. چراغ‌های باریک و کشیده در کنار صندوق عقبی جمع‌وجور و قوس‌دار جذابیت و زیبایی بیشتری به جگوار XK بخشیده است.

BMW X3

با وجود اینکه چهره و طراحی خودروهای BMW برای خیلی‌ها تکراری و خسته‌کننده شده اما در سال ۲۰۱۳ بار دیگر یکی دیگر از تولیدات شرکت BMW در لیست زیباترین خودروهای سال قرار گرفت. X3‌خودرویی بود که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از زیباترین تولیدات شرکت BMW شناخته شد. در طراحی بدنه این خودرو از خطوط تیز و کشیده استفاده شده که در تلفیق با چراغ‌های جلوی باریک و تیزش ظاهری زیباتر به X3 بخشیده است.

Vauxhall Zafira

واکس‌هاول یک شرکت خودروسازی انگلیسی‌است که همیشه در طراحی خودروهای خود از خلاقیت زیادی استفاده می‌کند و ظاهر خودروهایش با دیگر خودروهای موجود در بازار تفاوت‌های اساسی دارد. با یک نگاه به «زافیرا» می‌توانیم بفهمیم که شرکت خودروسازی واکس‌هاول از تمام خلاقیت طراحانش در تولید این خودرو بهره برده است. چراغ‌های جلوی این خودرو در عین کشیدگی و بزرگ بودن‌شان به مه‌شکن‌های پایین چراغ هم وصل شده‌اند.

Mercedes-Benz E-class

همه کارشناسان و خودروبازان معتقدند که بنز تنها شرکت خودروسازی است که در طراحی خودروهایش مثلث ابهت و زیبایی و خلاقیت را تشکیل می‌دهد. بنز E class هم در سال گذشته یکی از زیباترین و درعین حال با ابهت‌ترین خودروهای موجود در بازار شناخته شد. یکی از زیباترین بخش‌های این خودرو چراغ‌های جلوی آن است که انگار به بیننده اخم کرده‌اند. بنز در طراحی بدنه خودرو از کمترین خط و خطوط استفاده می‌کند و در این خودرو چنین سبکی رعایت شده است.

Land Rover Discovery

عموما شرکت لندرور دست به طراحی‌ خودروهایی خشن و خشک می‌زند اما این خصوصیت آنچنان در تازه‌ترین تولیدات این خودرو مشاهده نشد و «لندرور دیسکاوری» تبدیل به یکی از زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۳ شد. چراغ‌های مربع شکل این خودرو هماهنگی عجیبی با دیگر شاخصه‌های بدنه این خودرو دارد. چرا که بدنه این خودرو هم از هر طرف که به آن نگریسته شود مربع شکل به نظر می‌آید. در بدنه این خودرو هم از کمترین خط و خطوط استفاده شده است.

 

Skoda Octavia

«اسکودا» آنچنان شرکت خودروسازی مهم و مشهوری نیست. این شرکت خودروسازی که در کشور چک فعالیت می‌کند اما در سال گذشته توانست یکی از تولیدات خود را در لیست زیباترین خودروهای جهان جای دهد. «اوکتاویا» شباهت بسیاری با خودروهای تولید شده شرکت ولوو دارد و شاید این الگوبرداری یکی از دلایل انتخاب شدن آن در لیست زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۳ باشد. تنها خط و خطوط موجود در طراحی این خودرو در کاپوت آن متمرکز شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115759

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر