2

کفاشیان: فصل آینده لیگ برتر ۱۶ تیمی است

  • کد خبر : 117991
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰

علی کفاشیان پس از مراسم اهدای جوایز فینال جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و به نظر من هر ۲ تیم تراکتورسازی و مس کرمان برای برنده شدن تلاش کردند. مس بیشتر تلاش کرد ولی مغلوب شد که این هم از خاصیت‌های فوتبال است.

کفاشیان: تیم‌های سقوط کننده امیدی به ۱۸ تیمی شدن لیگ نداشته باشند
به گزارش تسنیم،وی در مورد مراسم اهدای جام مسابقات اظهار داشت: بالاخره مراسم شادی است و ما هم برنامه را طوری ترتیب دیده‌ایم تا مردم شاد شوند. با وجود مقررات خاص اینگونه مراسم هر سال شاهد این هستیم که مراسم اهدای جام به شکل بهتری برگزار می‌شود. همه دیدند به غیر از اعضای تیم قهرمان، من به نمایندگی از فوتبال ایران برای اهدای جوایز داخل زمین رفتم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برتر سال آینده با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و لیگ به همین منوال ادامه‌دار است. توصیه من این است که تیم‌های سقوط کننده امیدی به ۱۸ تیمی شدن لیگ نداشته باشند. سال گذشته تصمیم گرفتیم لیگ ۱۶ تیمی باشد و در دوره بعد هم همین اتفاق خواهد افتاد. اگر مس سقوط کند با حمایت هوادارانش می‌تواند به لیگ برتر باز گردد.

کفاشیان در مورد میزبانی شهر کرمان هم گفت: میزبانی خوبی از سوی کرمانی‌ها انجام شد. امیدوارم هواداران تیم مس همواره مانند امروز حامی این تیم باشند و حتی یکی از گزینه‌های ما برای میزبانی جام ملت‌های آسیا شهر کرمان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر