3

پاسخ ایران به هر تجاوزی، پشیمان کننده خواهد بود

  • کد خبر : 118469
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در نیروهای مسلح برای پاسخ به هرنوع اقدام جنون آمیزی گفت: پاسخ ما به هر تجاوزی پشیمان کننده خواهد بود .

سردار سرتیپ حسین دهقان در حاشیه همایش مدیریت دانش در نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران افزود: ملت ما اراده خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مقاومت در مقابل هرنوع اقدام بیگانه ای نشان داد و دنیا هم این پیام را دریافت کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر/وی گفت: حضور مردم در اصل بیان تصمیم، اراده، وحدت، انسجام، مقاومت و استقامت مردم در مقابل زیاده خواهی ها، یاوه گویی ها و بی ادبی مسئولان آمریکایی در این مدت بود.

سردار دهقان افزود: نیروهای مسلح مستقل و متفاوت با ملت نیستند و به عنوان پیشانی برخورد با هر نوع تهدیدی که از طرف هر مداخله گر یا متجاوزی صورت می گیرد، ایفای نقش می کنند و عمق راهبردی و پشتوانه آنان هم مردم هستند.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به سوالی درباره ضرورت مدیریت دانش در نیروهای مسلح گفت: از آنجایی که نیروهای مسلح باید از اقتدار لازم برای پاسخگویی به هر تهدید بهرمند باشند ، توجه به مقوله مدیریت دانش بسیار ضروری و راهبردی است .

وی افزود : نیروهای مسلح در سایه تدوین راهبرد مدیریت دانش متکی بر راهبرد کلان اداره و مدیریت سازمان بتوانند به تهدیدات پاسخ گویند.

سردار دهقان به استقبال خوب نیروهای مسلح و نخبگان از همایش مدیریت دانش اشاره و ابراز امیدوار کرد ، دستاوردهای این همایش و هم فکری در حوزه مدیریت دانش برای ایجاد فضای مدیریتی قوی تر ، تولید قدرت دفاعی و مواجهه با تهدیدات احتمالی مورد استفاده قرار گیرد .

وی درباره اقدامات صورت گرفته برای شکل گیری مدیریت دانش در نیروهای مسلح گفت: در چند سال گذشته این حرکت در سطح نیروهای مسلح به وجود آمده است و نیروها متناسب با وضع خود در زمینه های مستندسازی، خلق دانش در چارچوب نیازها، ذخیره سازی و ایجاد بستر ارتباطی و بهره گیری از فناوری اطلاعات اقداماتی انجام داده اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود : این اقدامات زمینه ای را فراهم می آورد که این دانش برای بهره برداری در دسترس قرار گیرد و  با رعایت ملاحظات خاص نیروهای مسلح نشر یابد که جامعه هم از آن بهره لازم را داشته باشد.

همایش دو روزه مدیریت دانش در نیروهای مسلح از امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر آغاز شده است.

در این همایش قرار است مباحثی مانند توسعه مفاهیم، روش ها و الگوهای کاربردی مدیریت دانش، گفتمان سازی علمی در مفاهیم مدیریت دانش، معرفی و تبادل تجارب و مدیریت دانش دفاع ملی در جنگ های دانش بنیان مقالاتی ارائه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118469

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر