1

شایعات شوکه کننده از تغییرات در نیمکت و باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 118507
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۲۸

سرمربی پرسپولیس در پایان این فصل از این تیم جدا می‌شود و دلایلی در این باره وجود دارد.

پرسپولیس بحران را برای همه اهالی فوتبال معنی کرد و انگار برای شادی‌ها، حکم تخلیه گرفته تا به جای آن اندوه و ناکامی ذخیره کند.

 این شرایط البته سال‌‌هاست که گریبانگیر سرخپوشان پایتخت شده است. درست از زمان امپراتوری اول افشین قطبی که این تیم قهرمان لیگ ‌برتر شد، کمتر به یاد داریم پرسپولیس از شادی، از ته دل بخندد.

 تیم دوست ‌داشتنی میلیون‌ها ایرانی (نمی‌گوییم چند میلیون نفر!) که یک روزی نماد افتخار و عزت هوادارانش بود، در این فصل که بی‌شک پرمهره‌ترین و قدرتمند‌ترین تیم یک دهه گذشته‌‌اش را داشت نیز نتوانست کار خاصی انجام دهد.

 رویانیان رفت، دایی مثل همیشه عصبانی و شاکی است، بازیکنان اعتصاب می‌کنند، هواداران ناراضی هستند، تیم در جدول رده‌بندی، رتبه قابل دفاعی ندارد و حتی در جام‌ حذفی نیز پرسپولیس به مرحله حذفی نرسید.

 تجربه رسانه‌ای ما می‌گوید وقتی کار یک تیم به اینجا می‌کشد، همیشه شایعات است که راه را نشان می‌دهد و البته مشخص است که مسیرش به کجا می‌رود!

 پرسپولیس حالا در آستانه این مسیر ایستاده و شایعات عجیبی، دورش را گرفته‌اند. این بار اما شایعات به قدری عجیب و شوکه‌کننده است که شما را متحیر خواهد کرد، البته اگر اهل ماجراجویی باشید.

 اولین شایعه، قضیه برکناری علی دایی بعد از اتمام فصل است. می‌گویند علی پروین هم برای همین کار، مدیر عامل شده که در پایان فصل، دایی را برکنار کند.

 از ما نشنیده بگیرید اما شایعه دیگر این است که برخی مدیران ارشد نیز دیگر تمایلی به ادامه حضور دایی روی نیمکت پرسپولیس ندارند و شاید این مسئله بی‌ارتباط به انتقادات تند و تیز دایی طی هفته‌های قبل نباشد.

 به‌ هر ‌حال گفته می‌شود دایی در پایان این فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و اتفاقاً اینکه دیروز گفته قرارداد سه ساله دارد نیز ارتباط مستقیمی با شایعات اخراج یا جدایی‌‌اش از این باشگاه دارد.

 شایعه دیگر را نیز می‌دانید، دایی گفته اگر پرسپولیس توسط وزارت ورزش مدیریت نشود و اگر قرار بر خصوصی‌سازی است، دوستان من می‌توانند سهام باشگاه را خریداری کنند.

 رفقای دایی منتظر اشاره امیررضا خادم نماینده ویژه وزارتخانه در جهت بررسی وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای واگذاری به بخش خصوصی هستند تا بعد از OK وزارت ورزش، فوراً پرسپولیس را بخرند و سهامش را مالِ خود کنند.

 اما شایعه قوی‌تر این است که شاید سهام باشگاه توسط شخص دایی به عنوان اولین و مهم‌ترین سهامدار، خریداری شود. دایی خودش می‌خواهد سهامدار اول باشگاه باشد و حاضر است برای این کار، مبلغ زیادی بپردازد. خودش به همراه دوستان متمولش!

و در نهایت هیأت‌ مدیره باشگاه می‌ماند که اکثر اعضای آن چند روزی است سکوت کرده‌اند. اینکه علی پروین در فصل آینده دیگر مدیر باشگاه نباشد و اصلاً شاید سونامی مدیریتی، پیش از شروع فصل چهاردهم گریبان پرسپولیس را بگیرد، دیگر سؤالاتی است که جواب آن را نمی‌توانیم از شایعات بگیریم.

 به ‌هر ‌حال شایعه پشت شایعه، فشار روی دوش پرسپولیس را افزایش داده است‌؛ شایعاتی که هر فردی را شوکه می‌کند.

 علی دایی در پایان این فصل از پرسپولیس جدا می‌شود و دلایلی در این باره وجود دارد از جمله عدم نتیجه‌گیری، عدم قهرمانی در لیگ و جام حذفی، مصاحبه‌های آتشین علیه وزیر ورزش و معاونانش، مخالفت با سیاست‌ها و انتخاب‌های وزارت ورزش، تخلفات انضباطی در طول این فصل و…

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118507

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر