2

حادثه مرگبار در مراسم استقبال از دانشجویان تازه‌وارد

  • کد خبر : 118755
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸

مقامات کره جنوبی از مرگ ۱۰ دانشجو و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر بر اثر ریزش سقف ساختمانِ محل برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان تازه‌وارد در این کشور خبر دادند.

بنابر اعلام مقامات کره جنوبی در حین این مراسم که به مناسبت آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان تازه‌وارد برگزار شده بود، سقف ساختمان در محل تجمع شرکت‌کنندگان ریزش کرد.

نیروهای امداد و نجات کره جنوبی پس از وقوع این حادثه در محل حاضر شدند و افرادی را که در زیر آوار گیرافتاده بودند، بیرون کشیدند. همچنین از آنجایی که مسیرهای ارتباطی به دلیل لغزندگی جاده‌ها غیرقابل تردد بود تا زمان رسیدن آمبولانس‌ها، مجروحان در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

در این حادثه که شب گذشته اتفاق افتاد، حدود ۵۶۰ دانشجو از دانشگاه «بوسان» قرار بود برای برگزاری همایش دو روزه گرد هم جمع شوند که ناگهان سقف محل همایش ریزش کرد و باعث شد ۱۰ دانشجو جان خود را از دست بدهند و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر مجروح شوند.

به گفته مقامات این کشور،‌ حدود ۴۵۰ دانشجو پس از خوردن وعده شام در حال آماده شدن برای انجام فعالیت‌های حاشیه‌ای همایش بودند که سقف ساختمان ریزش کرد.

رسانه‌های داخلی کره جنوبی در گزارشی اعلام کردند: بارش شدید برف به وقوع این حادثه منجر شده اما دلیل این اتفاق رسما تایید نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، گزارش‌ها حاکیست بسیاری از دانشجویان توانستند بدون کمک، خود را از داخل این ساختمان نجات دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118755

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر