1

پوشیدن لباس رُفتگران توسط لیدرهای استقلال نمادین بو

  • کد خبر : 118855
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پوشیدن لباس رُفتگران توسط لیدرهای استقلال نمادین بود و ربطی به اظهارات شخص خاصی نداشت.

میرشاد ماجدی درباره شکست ۴ بر ۲ استقلال مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: چهارشنبه روز استقلال نبود. ملوان از شرایط میزبانی و آب‌وهوایی که به آن عادت داشت، استفاده کرد. ما نیز موقعیتی‌هایی برای گلزنی داشتیم اما تبدیل به گل نشدند.

تسنیم/وی درباره اعتراض حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده به توپ‌جمع‌کن‌های دیدار ملوان – استقلال تصریح کرد: در لحظه‌ای که بیک‌زاده در حال اعتراض به توپ جمع‌کن بود با سلیمانی ناظر بازی در این زمینه صحبت کردم و او نیز به توپ‌جمع‌کن‌ها تذکر داد. توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه آزادی حرفه‌ای هستند اما توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه تختی انزلی توجیه نبودند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شعارهای هواداران طرفداران تیم ملوان بندرانزلی علیه برخی از بازیکنان این تیم از جمله پژمان نوری خاطرنشان کرد: ما در این دیدار ناسزا شنیدیم و بازی را باختیم اما اخلاق را نباختیم. جالب است که پژمان نوری از دقیقه یک تا ۹۰ ناسزا می‌شنود و انتظار دارد که برای گرفتن جایزه بازیکن اخلاق حضور یابد. نوری از شعارهای هواداران ملوان ناراحت بود در حالی که این بازیکن کاپیتان ملوان بوده و یکی از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید.
ماجدی در ادامه افزود: وقتی نوری که بازیکن شهر انزلی بوده این همه شعار علیه‌اش سرداده شد، دیگر بازیکنان جای خود را دارند. برای اتفاقاتی که در ورزشگاه تختی انزلی رخ  داد متاسفیم اما خوشحالیم که بازیکنان استقلال اخلاق را نباختند.
وی در مورد واکنش مهدی رحمتی به شعارهای هواداران ملوان گفت: رحمتی در حال بستن فتق‌بند خود بود و این موضوع ارتباطی به شعارهای تماشاگران نداشت.
سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: چطور هواداران ملوان از این حرکت ناراحت شدند اما هیچ چیزی درباره شعارهایی که سر می‌دادند نگفتند؟! هواداران ملوان عکس‌های رحمتی را منتشر کرده و مدعی‌اند به آنها توهین شده است،‌ آنهم در شرایطی که دروازه‌بان ما در حال بستن فتق‌بند خود بود. به نظرم این کار فرار از اشتباهات آنها است.
ماجدی ادامه داد: خوشحالیم که اسماعیل حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) در ورزشگاه حضور داشت و حتماً شعارها را شنیده است. خودم به ناظر بازی گفتم که آیا این شعارها را می‌شنوید که ایشان پاسخ داد، این موضوع را گزارش خواهند کرد. در دقیقه یک بازی از سوی هواداران ما علیه علی دایی شعار سر داده شد که من مانع از ادامه این کار شدم اما در طول ۹۰ دقیقه حتی یک نفر از باشگاه ملوان برای پایان دادن به توهین‌های تماشاگران حرکتی انجام نداد.

وی در خصوص پوشیدن لباس رُفتگری توسط لیدرهای استقلال و اینکه گفته می‌شود حرکت آنها در واکنش به اظهارات علی دایی سرمربی پرسپولیس بود، گفت: همه کسانی که در کشور ما کار می‌کنند دارای شخصیت هستند. اگر من را به عنوان سرپرست استقلال چند نفر می شناسند دلیل بر این نمی‌شود که هر چیزی که دلم بخواهد بگویم.
سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: این افراد (رُفتگران) زحمت می‌کشند و نباید کاری کنیم که شرمنده خانواده‌شان شوند. حرکت لیدرهای استقلال نمادین بود و ربطی به اظهارات شخص خاصی نداشت. از طرف دیگر کار مایلی‌کهن هم قشنگ بود و امیدوارم همیشه این زیبایی‌ها را ببینیم.

ماجدی در مورد حرف و حدیث‌های به وجود آمده درباره شام خوردن امیر قلعه‌نویی و اسکوچیچ عنوان کرد: مربیان باید به یکدیگر نزدیک شوند و دوستی‌های خود را بیشتر کنند. متاسفم که راه دیگری می‌رویم و اگر مقابل ملوان به برتری می‌رسیدیم چه حرف و حدیث‌هایی که ایجاد نمی‌کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر