3

مردم فارس در خلق حماسه اقتصادی نقش‌آفرین خواهند بود

  • کد خبر : 119594
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

استاندار فارس خطاب به آیت‌الله گلپایگانی گفت: به مقام معظم رهبری پیام ما را برسانید که مردم این استان در خلق حماسه اقتصادی نقش‌آفرین خواهند بود.

ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم لحظاتی پیش در تالار فرهنگیان این شهر آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم آیت‌الله اسدالله ایمانی با خوش‌آمدگویی به حضار در مورد جامعه مدرسین سخنانی را ایراد کرد و با ذکر تاریخچه شکل‌گیری این تشکل پایه‌ای و اساسی و برکات و خیرات ۵۰ ساله این جامعه را پرافتخار و اثرگذار دانست.

در ادامه استاندار فارس نیز با تقدیم خیرمقدم به محضر علما و روحانیون پیوند مردم با روحانیت را ناگسستنی برشمرد و اظهار داشت: مکر دشمنان هیچ‌گاه نتوانسته است این پیوند و علاقه و همبستگی را از یکدیگر جدا کند.

سیدمحمد احمدی افزود: فارس با داشتن علمای بزرگی مانند آیت‌الله محلاتی و آیت‌الله شهید دستغیب نقش اساسی در براندازی طاغوت و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی اضافه کرد: این استان تقدیم ۱۴ هزار و ۶۰۰ شهید گلگون‌کفن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی جانانه را ایفا کرده است.

استاندار فارس با اشاره به وجود دانشگاه‌های متعدد و دانشجویان بسیار در سطح این استان و شیراز نقش این دیار را در تولید ثروت و علم و معرفت، اساسی و سازنده دانست و خطاب به آیت‌الله گلپایگانی گفت: به مقام معظم رهبری بفرمایید که مردم عزت‌آفرین فارس همگام با علمای بزرگوار این استان و در راس آن حضرت آیت‌الله ایمانی لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و همان‌طور که در ابتدای سال در خلق حماسه سیاسی نقشی بی‌بدیل داشتند و در ۲۲ بهمن ماه امسال نیز آن را تکمیل کردند، در ایجاد اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه در این زمینه نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد.

اطلاع‌رسانی در زمینه برنامه‌های امروز این اجلاسیه به درستی صورت نگرفته بود و خبرنگاران فارس خود با کسب اطلاع از برنامه‌ها اقدام به پوشش خبری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر