3

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌هاست

  • کد خبر : 120602
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌هاست

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: تبلیغ معارف دینی در قرآن کریم به‌عنوان یکی از بهترین اعمال شناخته شده است و مبلغان به این دلیل از مقام و جایگاه رفیعی برخوردار شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی درصدد تهی کردن انسان هستند تبلیغ دین و ارزش‌های نشات گرفته از آن به دلیل مقابله با این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

اهرمی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی ابزار مهمی در جنگ نرم علیه نظام سلطه و سر مشق مهم مقام معظم رهبری برای پیشرفت ایران اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و دور اندیشی فرمان اجرای اقتصاد مقاومتی را صادر کردند و این موضوعی است که باید هم و غم دلسوزان نظام شود.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌هاست و باید همه در عمل به منویات مقام معظم رهبری اهتمام داشته باشند.

اهرمی یادآور شد: علاوه بر مسئولان، همه مردم باید در اطاعت از این امر به مقام عظمای ولایت لبیک بگویند و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی بیان کرد: در سال جاری در راستای ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن هیئت‌های مذهبی اهتمام جدی داشتیم و بحمدالله به نتایج خوب و قابل قبولی نیز رسیدیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در تمام شهرها و روستاهای کنگان شاهد برپایی مراسمات مذهبی و دینی با کیفیت بسیار خوبی بودیم که سال آینده این مراسمات با کیفیت بالاتری اجرا می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر