1

راه اندازی سامانه جلوگیری از تخلفات ناوگان مسافربری در کردستان

  • کد خبر : 120656
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰

رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان از راه‌اندازی سامانه ۱۱۰۱۲۰ با همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه ها و پلیس راه استان کردستان خبر داد.

جمشید پیر‌ا صبح امروز در جلسه کار گروه هماهنگی خدمات سفر استان کردستان اظهار کرد: با همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و پلیس راه استان کردستان سامانه ۱۱۰۱۲۰ برای جلوگیری از تخلفات رانندگان ناوگان مسافربری راه اندازی شده است که مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی راننده و یا پیشنهاد تشویق رانندگان می‌توانند با این سامانه تماس برقرار کرده و در اولین پاسگاه پلیس به این موارد رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان به سیستم مونیتورینگ سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان واقع در مرکز متصل است و تمامی این محورها تحت پوشش این سیستم مونیتورینگ هستند تا بتوان از بروز مشکلات در جاده‌های استان جلوگیری کرد.

رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان خاطر نشان کرد : برای رفاه حال مسافران و گردشگران تمامی شرکت‌های مسافربری استان کردستان به سیستم خرید آنلاین بلیط مجهز هستند و مسافران و مردم عزیز استان کردستان می‌توانند از طریق اینترنت و بدون مراجعه به پایانه‌ها اقدام به خرید اینترنتی بلیط کنند.

وی به استقرار ۳ کارشناس فنی در پایانه‌های مسافربری سطح استان کردستان اشاره کرد و گفت: این کارشناسان با استقرار در پایانه های مسافربری از تردد اتوبوس‌هایی که دارای نقص و یا مشکل فنی باشند جلوگیری خواهند کرد تا برای مسافران و گردشگران مشکلاتی ایجاد نشود.

پیرا افزود: در سال ۹۲ به میزان  ۲۳ درصد افزایش جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته داشته‌ایم و انتظار می رود در سال جدید این رقم نیز افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120656

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر