1

سرمربی الاهلی: مقابل سپاهان کار راحتی نداریم

  • کد خبر : 123268
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: با امتیازاتی که تا بدین جای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده ایم مصمم به صعود از گروه مان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری سپاهان، کاسمین اولاریو در نشست خبری قبل از دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاهلی امارات گفت: در دور رفت رقابت ها پنج امتیاز کسب کردیم که وقتی به دیدارها و پنج امتیاز اندوخته خود می نگریم می بینم که هم می توانستیم بیشتر و هم کمتر از این امتیازاتی که تاکنون جمع آوری کرده ایم را به دست آوریم.سرمربی تیم فوتبال الاهلی ادامه داد: هدف مان صعود به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان است و سه دیدار آتی برایمان بسیار حیاتی و تعیین کننده است که امیدواریم در دیدارهای باقی مانده خوب عمل کنیم و باز هم با جمع آوری امتیازات از گروه مان صعود کنیم.وی به دیدار تیمش با الشارجه امارات اشاره کرد و گفت: در این دیدار هر چند پیروز شدیم اما با توجه به ده نفره شدن تیم مان فشار زیادی را متحمل شدیم و انرژی زیادی از تیم مان گرفته شد. امیدوارم فشار دیدار با الشارجه نتیجه منفی روی دیدار با سپاهان نگذارد و بتوانیم همچون دیدار رفت، در خانه خودمان هم برابر این تیم قدرتمند ایرانی پیروز شویم.

کاسمین در پایان گفت: در دیدار رفت چاشنی شانس در پیروزی بر سپاهان هم به ما کمک کرد. نباید تصور کنیم که در خانه خودمان کار راحتی برابر نماینده ایران داریم. سپاهانی ها نقاط قوت قدرتمند و خطرناکی دارند که باید در مبارزه با آنها با احتیاط باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123268

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر