1

خبر خوش برای هواداران کلاه قرمزی! +عکس

  • کد خبر : 124423
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

تصویربرداری سری جدید “کلاه قرمزی” از هفته آینده آغاز خواهد شد.

با پایان پخش نوروزی مجموعه “کلاه قرمزی” به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی، تصویربرداری سری جدید این برنامه از هفته آینده در لوکیشن ثابت این پروژه و در استودیویی حوالی منطقه نیاوران آغاز می شود. قرار است سری جدید مجموعه در طول سال و در اعیاد خاص روی آنتن شبکه دوم سیما رود که پخش در شب قبل از بازی ایران و آرژانتین نیز جزو یکی از باکسهای اصلی این مجموعه به جز اعیاد خواهد بود.

خبر خوش برای هواداران کلاه قرمزی! +عکس

در این قسمت از “کلاه قرمزی” گویا قرار است یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در استودیو و در کنار عروسکهای محبوب این روزهای تلویزیون حضور یابد. ضمن اینکه چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز قرار است در سری جدید حضور داشته باشند. در ویژه برنامه نوروزی “کلاه قرمزی” از سه شخصیت جدید نیز با نامهای عزیزم ببخشید، دیوی و بچه فامیل دور رونمایی شد. احسان کرمی، هومن شکیبا و محمد لقمانیان نیز به ترتیب به عنوان صداپیشه های این عروسکها در این مجموعه حضور داشتند.
ضمن اینکه گویا در قسمتهایی از مجموعه صدای رضا عطاران نیز در پس زمینه شنیده شد که در هیاهوی اخبار این پروژه گم شد. با این حال با اتمام ایام نوروز طبق عادت هرساله شنیده ها درباره آمار بینندگان سریالهای نوروزی به گوش میرسد که حمید مدرسی تهیه کننده “کلاه قرمزی”| در همین زمینه   گفت: خوشبختانه مخاطب سنی “کلاه قرمزی” دیگر محدود به کودکان نمیشود و طبق آمار ارائه شده افراد بالای ۵۰ سال نیز بیننده این برنامه بوده اند. با این حال امیدوارم در اعلام آمار تماشاگران آثار نوروزی در حق “کلاه قرمزی” اجحاف نشود و میزان درصد بینندگان این مجموعه به طور دقیق و البته درست اعلام شود. او در پایان گفت: در صورت عدم اعلام نتیجه درست میزان مخاطبان مجموعه، تصمیم داریم طی فراخوانی اینترنتی و یا به طور پیامکی از علاقه مندان دعوت کنیم تا در صورت رضایت از تماشای “کلاه قرمزی“، نظر خود را اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124423

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر