2

سوختن این دوجوان انقلابی بحرینی در آتش+تصاویر

  • کد خبر : 125660
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷

انقلابیون بحرینی با تأکید کرد آتش سوزی خودروی «علی عباس» و «احمد عبد الرسول» ناشی از انفجار سوخت و یا موتور خودرو نبوده اعلام کردند که این باند و گروه حاکم بر بحرین است که فعالان این کشور را هدف قرار داده و آنها را در داخل خودروهایشان زنده زنده سوزانده و به قتل می‌رساند.

به گزارشابنا،فعالان و انقلابیون با ابراز شک و تردید درباره اخبار منتشر شده از سوی منابع اطلاع‌رسانی وابسته به رژیم آل خلیفه درخصوص انفجار منطقه “المقشع” در غرب منامه تأکید کردند دست‌های آل‌خلیفه در پس این انفجارها قرار دارد.

فعالان و معارضان بحرینی درباره اخبار منتشر شده که منجر به شهید شدن «علی عباس» و «احمد عبد الرسول» و زخمی شدن ۳ نفر دیگر شد، ابراز شک و تردید کردند.

در این خصوص «قاسم الهاشمی» معارض بحرینی تأکید کرد که این باند و گروه حاکم بر بحرین است که فعالان این کشور را هدف قرار داده و آنها را در داخل خودروهایشان زنده زنده سوزانده و به قتل می‌رساند.

الهاشمی در ادامه افزود: یک آتش سوزی عادی، ناشی از انفجار سوخت و یا موتور خودرو نمی‌تواند، اینگونه موجب سوختگی در سرنشینانش شود، به گونه‌ای که از آنها تنها استخوانی بر جای بماند.

معارضان بحرینی همچنین افشا کردند که پیش از این انفجار نیروهای امنیتی و مزدور آل خلیفه به شکل گسترده در منطقه پراکنده شده بودند و به شکلی جنون آسا منطقه را با گازهای سمی هدف گرفته بودند، این در حالی است که فعالیت جوانان انقلابی در شمال این شهرک بسیار گسترده و چشمگیر است.

در همین راستا «محمد التل» فعال حقوقی بحرینی نیز تاکید کرد که این عملیات در چارچوب هدف گرفتن جوانان انقلابی و تبرئه نظام و تغییر دیدگاه افکار عمومی عربی و اسلامی علیه معارضان بحرینی صورت می‌گیرد.

وی افزود: اولین طرف متهم در این حادثه رژیم آل خلیفه و دستگاه اطلاعات آن است و بدون تردید هر شهیدی که در این منطقه بر زمین می‌افتد، باید نظام و دستگاه‌ اطلاعاتش در قبال آن پاسخگو باشد.

این انقلابی بحرینی سخن خود را با این گفته به پایان رساند که شهید «علی عباس» و شهید «احمد عبد الرسول» یکی از حلقه‌های زنجیر طولانی شهدایی است که خون آنها سرانجام موجب سرنگونی رژیم آل خلیفه خواهد شد.

گفتنی است که با شهادت «علی عباس» و «احمد عبد الرسول»، تعداد شهدای شناخته شده انقلاب کرامت بحرین که از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده است به ۱۲۵ شهید رسید.

در همین حال از بحرین خبر می‌رسد نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه راهپیمایی مردم در اعتراض به شهادت عبدالعزیز العبار جوان ۲۷ ساله را که وزارت بهداشت بحرین از ذکر دلیل اصلی آن خودداری می‌کند، به شدت سرکوب کردند.




لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125660

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر