1

۱۰ زن انگلیسی در سوریه/ افشای اطلاعات جدید پس از فراخوان پلیس

  • کد خبر : 126233
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

این مسأله پس از فراخوان پلیس انگلیس برای همکاری زنان جهت جلوگیری از رفتن فرزندان و همسرانشان به سوریه برای جنگ در این کشور فاش می شود.

  ۱۰ زن انگلیسی در کنار صدها تن دیگر از تروریستهایی که از این کشور به سوریه رفته‌اند، در حال کمک به گروه تروریستی داعش هستند.

 روزنامه “دیلی میرور” روز جمعه فاش کرد، این ۱۰ زن انگلیسی احتمالا به همراه همسرانشان برای عضویت در گروه موسوم به “دولت اسلامی در عراق و شام” به سوریه رفته‌اند. این روزنامه انگلیسی خاطرنشان کرد که ۲ تن این زنان از شهر “پورتسموث”، یک نفر از بخش “ساری”، ۲ زن از “لندن” و ۵ تن هم از شهرهای مختلف شمال انگلیس، به سوریه رفته‌اند.

 این روزنامه به نقل از “شیراز ماهر” پژوهشگر مرکز بین المللی بررسی افراطی گری در دانشکده پادشاهی لندن  خاطرنشان کرد، بیشتر این افراد تحت عنوان کمک و “جنگ با ظلم” به سوریه می‌روند، ولی آنها از واقعیتها بی‌اطلاعند.

 به نوشته العالم، وی تأکید کرد، افرادی که از خارج برای جنگ به سوریه می‌روند، به درگیری‌های داخلی بین گروه‌های مسلح کشیده می‌شوند. دیلی میرور در ادامه نوشت: حدود ۶۰۰ انگلیسی برای جنگ به سوریه رفته اند که دست کم ۲۰ تن از آنها کشته شده اند که آخرین نفر آنها عبدالله دغایس (۱۸ ساله) بود. همچنین احتمالا ۳۰۰ تن از این افراد به انگلیس بازگشته‌اند.

این مسأله پس از فراخوان پلیس انگلیس برای همکاری زنان جهت جلوگیری از رفتن فرزندان و همسرانشان به سوریه برای جنگ در این کشور فاش می شود. پلیس انگلیس طی ۳ ماه گذشته حدود ۴۰ نفر را که قصد داشتند برای جنگ به سوریه بروند، بازداشت کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126233

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر