3

نشست مشترک نماینده محترم شهرستان مرند و جلفا با هیات مدیره موسسه خبری و اطلاع رسانی افق

  • کد خبر : 126355
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

در این نشست که عصر روز شنبه در دفتر موسسه برگزار گردید بر پیگیری های مستمر از روند اجرای امور و سیاست های آینده در راستای توسعه ی شهرستان های مرند و جلفا تاکید گردید

به گزارش افق /نشست صمیمی  با حضور دکتر حسن نژاد نماینده مردم شهرستان مرند و جلفا  در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات مدیره موسسه خبری و اطلاع رسانی افق  برگزار گردید ،

در این جلسه ، ابتدا گزارشی از پیگیری های نماینده محترم این شهرستان به سمع و نظر اعضای هیات مدیره رسید  که  اعضای هیات مدیره و هیات تحریره بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع از فعالیت های انجام شده در شهرستان مرند و جلفا در بازه های زمانی گوناگون تاکید کردند.

دکتر محمد حسن نژاد بر ضرورت برگزاری  این جلسات در تهران و دفاتر مرکزی موسسه در شهرستان مرند و جلفا در ماه های آینده تاکید و اظهار داشت:  سعی بر این است که  بتوانیم از خدمات انجام شده به مرور برای همشهریان گرانقدر منطقه گزارش های لازم را  ارائه نماییم .

نماینده  شهرستان مرند و جلفا ابراز امیدواری کردند که  شاهد نتایج خوب و سیاست های قابل قبول از روند پیگیرهای این منططقه در آینده نه چندان دور باشیم.

در پایان این نشست دکتر محمودی و اعضای  هیات مدیره و هیات تحریه اعلام نمودند که همیشه پشتیان مردم شریف شهرستان مرند و جلفا و نماینده محترم این شهرستان خواهند بود .

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126355

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر