1

حوادث هواپیمایی همچنان ادامه دارد این بار… ؟

  • کد خبر : 12708
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲

افق به نقل از قاصد، در حالی که گمان می شد پس از حادثه چندی قبل یک ایرباس هما در هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد و ترکیدن لاستیک آن، اقدامات مراقبتی بیشتری برای حفظ جان مردم انجام بگیرد، اما متاسفانه اقدام عملی قابل توجهی به چشم نمی آید. در آخرین مورد از این حوادث، یک […]

افق به نقل از قاصد، در حالی که گمان می شد پس از حادثه چندی قبل یک ایرباس هما در هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد و ترکیدن لاستیک آن، اقدامات مراقبتی بیشتری برای حفظ جان مردم انجام بگیرد، اما متاسفانه اقدام عملی قابل توجهی به چشم نمی آید.

در آخرین مورد از این حوادث، یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۰۰ هما ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه شب هنگام فرود در باند ۲۹L فرودگاه مهرآباد تهران دچار ترکیدگی لاستیک می شود .

مسافران این هواپیما که از بوشهر عازم تهران بوده بعد از مواجه شدن با این حالت اضطراری، به شدت ترسیده و هر لحظه منتظر وقوع اتفاقی ناگوار بودند که خوشبختانه مهارت خلبان و دعای مردم، مانع از وقوع سانحه ای تلخ شد.

به گفته شاهدان، خودروهای امدادی و آتش نشانی در اطراف باند مستقر شده بودند تا با اتفاقات پیش بینی نشده این فرود مقابله کنند.

چند هفته پیش این نیز یکی دیگر از هواپیماهای ایران ایر با این مشکل مواجه شده بود که به نظر می رسد ماجرای لاستیک های ایرباس این شرکت هواپیمایی قصه ای دراز دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12708

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر