2

پسر دیوید بکام پیشخدمت کافه شد!

  • کد خبر : 129186
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۵:۴۲

بروکلین بکام، بزرگترین پسر دیوید و ویکتوریا بکام به عنوان پیشخدمت ساده کارش را در یک کافه در لندن شروع کرده است. او قرار است از همین حالا «پول توجیبی » اش را فراهم کند و البته نمونه ای برای دیگر فرزندان افراد مشهور دنیا باشد.

پسر دیوید بکام به عنوان پیشخدمت ساده در یکی از کافه های لندن شروع به کار کرد.

بروکلین بکام، بزرگترین پسر دیوید و ویکتوریا بکام به عنوان پیشخدمت ساده کارش را در یک کافه در لندن شروع کرده است. او قرار است از همین حالا «پول توجیبی » اش را فراهم کند و البته نمونه ای برای دیگر فرزندان افراد مشهور دنیا باشد.

  پسر دیوید بکام پیشخدمت کافه شد!

به گزارش «هافینگتون پست» بروکلین ۱۵ ساله به رغم داشتن شهرت فراوان در بین مردم انگلیس کارش را در یک کافه در لندن شروع کرده است و برای دستمزد هم با کارفرمایش به توافق رسیده تا ساعتی ۳ یورو دستمزد بگیرد. البته این دستمزد با توجه به ثروت ۶۰۰ میلیونی دیوید و ویکتوریا بکام بسیار ناچیز است با این حال ظاهرا تصمیم بروکلین برای مستقل شدن از همین حالا کاملا جدی است.

پسر بکام در شرایطی این کار جدید را از سرگرفته که پیش تر به عنوان مانکن کارش را در دنیای حرفه ای استارت زده است و در چند برنامه هم شرکت کرده است. با انتشار این خبر دیوید بکام در گفت و گویی با «هافینگتون پست» ضمن تایید این موضوع دلیل سرکار رفتن بروکلین را این طور توصیف کرد:«سعی کرده ایم به او یک نمونه معرفی کنیم. می خواهیم به بروکلین نشان دهیم در زندگی، سخت کار کردن اهمیت بسیار زیادی دارد و آدم به راحتی به چیزی دست پیدا نمی کند. این موضوع برای من و همسرم بسیار مهم است».

با انتشار این خبر یکی از کارکنان این کافه گفت و گویی با «دیلی میل» کرده و رفتار بروکلین را فوق العاده تصور کرده است:« او کارش را کاملا درست انجام می دهد و رفتار بسیار خوبی هم با دیگر پیشخدمت های کافه دارد».

البته طبق قانون کار و با توجه به اینکه بروکلین ۱۵ ساله است بیش از ۷ ساعت نمی تواند در این محل مشغول به کار باشد و به عبارتی یک روز کامل کاری برای بروکلین ۲۱ یورو دستمزد به همراه دارد. پر واضح است که پسر بزرگ بکام روزهای تعطیل و آخر هفته اش را برای درآوردن پول تو جیبی به این کافه می رود و در کنار این موضوع به تحصیلات و دیگر برنامه هایش هم رسیدگی می کند.

نکته قابل توجه اینکه سرکار رفتن پسر بکام بازتاب گسترده ای هم در صفحه های اجتماعی داشته و خیلی ها او و خانواده اش را به خاطر همین موضوع ستوده اند.

فرارو

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر