2

رضازاده:امیدوارم پاسخ زحمات کادرفنی و محبت‌های مسئولان نظام را بدهید

  • کد خبر : 13024
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲

حسین رضازاده در جمع ملی‌پوشان این رشته گفت: رکوردگیری بسیار خوبی بود و از عملکردتان راضی هستم. در ادامه اردوهای آماده‌سازی شنبه راهی سنندج خواهید شد. وی ادامه داد: قرار است در روزهای پایانی اردوی سنندج با رکوردگیری دیگری که انجام می‌شود ۲ ملی‌پوش دیگر خط بخورند. البته این خط خوردن‌ها به خاطر محدودیت‌هایی است […]

حسین رضازاده در جمع ملی‌پوشان این رشته گفت: رکوردگیری بسیار خوبی بود و از عملکردتان راضی هستم. در ادامه اردوهای آماده‌سازی شنبه راهی سنندج خواهید شد.
وی ادامه داد: قرار است در روزهای پایانی اردوی سنندج با رکوردگیری دیگری که انجام می‌شود ۲ ملی‌پوش دیگر خط بخورند. البته این خط خوردن‌ها به خاطر محدودیت‌هایی است که وجود دارد و این موضوع چیزی از ارزش‌های شما کم نمی‌کند. من باز هم از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه موفقیت‌های بیشتری کسب کنید.
رضازاده در ادامه در جمع ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی محسوب می‌شود و هر کس رکوردهای بهتری داشته باشد می‌تواند در جمع ملی‌پوشان باقی بماند. امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی جهان فرانسه با نتایجی که کسب می‌کنید دل رهبر عزیزمان را شاد کنید.
وی تأکید کرد: از چند ماه گذشته به صورت شبانه‌روزی در اردو بودید و تلاش بی‌وقفه‌ای را از خود به نمایش گذاشتید. امیدوارم زحماتی که کشیدید به کسب مدال و سهمیه المپیک در پاریس منجر شده تا بتوانید پاسخ زحمات کادرفنی و محبت‌های مسئولان نظام را بدهید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر