1

مناظره خواندنی بازیگر زن با مفتی مذهبی که به شلاق محکوم‌اش کرده است+ تصویر

  • کد خبر : 131308
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲

در یک برنامه تلویزیونی زنده، یک هنرپیشه زن پاکستانی با یکی ازمفتیان این کشور که فتوای شلاق زدن او را صادر کرده بود، مناظره جالب توجهی را انجام داده است.

کافه سینما به نقل از العربیه، پاکستان هم اکنون شاهد نزاع میان دو جناح اسلامگرا و نیروهای معتدل است. اخیرا در این کشور یک زن که بدون اجازه خانواده اش با مرد مورد علاقه اش ازدواج کرده بود، در مقابل دادگاهی سنگسار کردند.

kk

در ویدیویی که توسط کاربران اینترنت در پاکستان بر روی سایت یوتیوب قرار داده اند ، هنرپیشه زن پاکستانی اینگونه به سخنان مرد روحانی که علیه او فتوا داده پاسخ داد.

هنرپیشه پاکستانی در این مناظره زنده گفت: “اگر گناهی را مرتکب شده بودم وجدانم مرا اذیت می داد، من تنها یک هنرپیشه هستم و هیچ کار ضد قوانین اسلام یا دولت انجام ندادم که مستوجب مجازات باشد”.

وی ادامه داد :”برخی از مفتیان در مساجد به بچه ها خردسال تجاوز کردند چرا از آنها هیچ سخنی به میان نیاوردی؟”.

مفتی: ” وجدانش او را اذیت نداده، امیدوارم وجدانش بیدار شود. مردم پاکستان نمی توانند به تصاویر او در برابر فرزندانشان نگاه کنند، گمان نمی کنم که فرزندانش در آینده دوست داشته باشند تصاویر او را مشاهده کنند.”

هنرپیشه پاکستانی :” می خواهم به حرف های شما پاسخ دهم چرا که موضوع به دین اسلام مربوط است. با توجه به اینکه شما از اسلام سخن می گویی، به عنوان مسلمان به شما بگویم تنها در نگاه اول اجازه مشاهده مرا داری در حالی که شما بیش از یک بار به من نگاه کردی، بنابراین خود تو نیز باید مجازات شوی.”

هنرپیشه پاکستانی افزود:” اگر به اسلام اهمیت می دهی، مسائل زیادی هست که می توانی درباره آنها نظر دهی، به عملکرد سیاستمداران نگاه کن، رشوه گرفتن و سرقت کردن با نام اسلام صورت می گیرد. چرا درباره من فقط فتوا می دهی؟ . چون زن هستم ؟ چون شکار ساده ای هستم؟ یا چون لباس های کوتاه به تن کردم؟”.

او در ادامه گفت :” چیزهای زیادی هست که چهره اسلام را لکه دار کرده است. آیا می شود بنا بر شائعه فتوا صادر کرد. ؟ تو بدون اینکه مرا دیده باشی علیه من فتوا صادر کردی” .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131308

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر