1

هوای پایتخت در وضعیت “سالم” قرار دارد

  • کد خبر : 131694
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین شاخص کیفیت هوا در بیش از ۴۰ ایستگاه سنجش وضعیت هوا را در وضعیت «سالم» اعلام کرد.

دکتر رشیدی در این باره گفت: براساس آماری که از مجموع ۲۱ ایستگاه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و ۱۴ ایستگاه سازمان محیط زیست به دست ما رسیده، میانگین شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۹۲ است و این یعنی هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد.

ایسنا/وی با اشاره به اعلام هشدار وزارت بهداشت نسبت به آلودگی هوا در برخی از نقاط تهران گفت: آنچه که از سوی ما اعلام می‌شود میانگین شاخص‌ها از ایستگاه‌ها است بنابراین ممکن است در برخی از نقاط این شاخص بالاتر از میانگین بوده و در برخی از نقاط کمتر از آن باشد که به نظر می‌رسد وزارت بهداشت در این خصوص “هشدار” داده است.

همچنین احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی به ایسنا گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در شمال غرب کشور پیش‌بینی شده و در همین دو روز شاهد بارش خفیف و پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر خواهیم بود.

وظیفه با بیان اینکه در شهرستان زابل نیز طوفان و گرد و خاک پیش‌بینی شده است گفت: این وضعیت در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان نیز با شدت کمتری پیش‌بینی شده است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در نیمه شرقی و نواحی مرکزی خلیج فارس نیز در دو روز آینده وقوع طوفان پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر