1

نظارت بیشتر بر واردات بازی های رایانه ای

  • کد خبر : 131728
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظارت بیشتر بر واردات بازی های رایانه ای خبر داد و گفت: سیاست کلی دولت، واسپاری تصدی ها به بخش خصوصی و کم کردن بار مالی است .

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی جنتی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: دولت همچنان نقش سیاست گذاری، هدایت، حمایت و نظارت را برعهده خواهد داشت.

جنتی  اضافه کرد: بنیاد ملی بازی های رایانه ای نباید نیازی به بودجه ستادی داشته باشد و باید منابع درآمد زا برای خود مشابه مجوزهایی که برای ورود بازی ها صادر می کند، تعریف کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: سیاست این وزارتخانه درباره برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و دیجیتال؛ برگزاری نمایشگاه به همت اتحادیه ها و اصناف است.

در بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای، علاوه بر فعالیت ها و تولیدات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ‌بخشی حاوی بولتن های محرمانه و نقشه مراکز توزیع بازی های مجاز و غیرمجاز و گیم نت های مجاز و غیرمجاز به نمایش گذاشته شد.

بر این اساس۹۲۰مرکز توزیع بازی های غیر مجاز، در مقابل۴۵۷ مرکز توزیع بازی های مجاز و۹۴گیم نت مجاز در مقابل ۱۲۵گیم نت غیر مجاز در تهران شناسایی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131728

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر