1

آندو دلیل اشک هایش در بازی بوسنی را اعلام کرد

  • کد خبر : 132924
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۰۳

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص گریه اش پس از بازی با بوسنی توضیحاتی ارائه داد.

آندرانیک تیموریان درباره اشک‌هایی که بعد از بازی با بوسنی ریخت، گفت: «من در دو دوره جام جهانی حضور داشتم و می‌دانستم که در چه سطحی بازی می‌کنم و چه آینده‌ای در انتظار فوتبال ما است. ما مقابل بوسنی چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به قصد برد وارد زمین شدیم اما خیلی زود گل خوردیم و در حالی که برای تساوی حمله می‌کردیم غافلگیر شدیم و گل سوم را هم دریافت کردیم اما این واقعیت فوتبال است. باید واقع‌بین بود و پذیرفت که بازیکنان در بازی با بوسنی خسته بودند و توان جنگیدن با این تیم را نداشتند.»

 وی افزود: «در آن لحظه که گریه می‌کردم، ذهنیتم این بود که ما اگر می‌توانستیم برابر بوسنی به پیروزی برسیم و به دور دوم راه پیدا کنیم، برای آینده فوتبال ما بسیار خوب می‌شد.»

 آندو در ادامه گفت: «اگر به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی می‌رفتیم، مطمئناً ۷، ۸ بازیکن کشورمان به راحتی جذب تیم‌های خوب اروپایی می‌شدند و می‌توانستند به تیم‌های بزرگی بپیوندند اما این اتفاق رخ نداد. متاسفانه ما شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی را از دست دادیم و اشک‌های من فقط به این دلیل بود.»

 وی در پایان درباره تکلی که به روی پای مسی زد که باعث تحسین هواداران فوتبال شد، گفت: «من در این بازی تکل زیاد زدم اما آن تکل هم از دستم در رفت و خوب شد!»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=132924

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر