0

احتمال آزادی برخی محکومان زن پرونده اختلاس بزرگ

  • کد خبر : 133245
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه حکم مهرگان برادر متهم اصلی پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی صادر شده، گفت: ۲۲ نفر از متهمان بانک ملی محاکمه و حکم قطعی‌ آنها برای اجرا به اجرای احکام رفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری در مورد پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی و روند رسیدگی به آن گفت: آنهایی که برایشان حکم حبس صادر شد در زندان به سر می‌برند برای تعدادی اعلام وصول شده، رد مال شده و برای برخی در حال مذاکره با بانک هستند تا حکمشان صادر شود.

اژه‌ای گفت: ‌برادر متهم اصلی به نام مهرگان که حکم آن صادر شده بود به دلیل اینکه در ایران حاضر نشد غیابی محاکمه شد،‌ تشریفات رسیدگی به پرونده رو به اتمام است و برای اجرا رفته است.

وی افزود: برای اموال مهرگان شناسایی در حال انجام است و از متهمان بانک ملی ۲۲ نفر محاکمه شده، حکم قطعی صادر شده و به اجرای احکام رفته است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: فردی که در این پرونده فراری بود و به ایران مسترد شده بود، پرونده‌اش در حال تکمیل شدن است.

اژه‌ای گفت:‌پرونده دو تا سه نفر از کسانی که در این زمینه محکوم شده بودند و محکوم به جزای نقدی، رد مال و حبس شده بودند به تازگی برخی از آنها تقاضای آزادی مشروط داشتند که ۳ نفر زن بوده‌اند.

اژه‌ای گفت: این افراد مدتی است بخشی از حبس خود را گذرانده‌اند، بنابراین به دلیل همکاری آنها و شرایط خاص خانواد‌گیشان اگر مشمول آزادی مشروط شوند، احتمالاً آزادی آنها پذیرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133245

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر