1

دهم تیر ماه، روزتجدید پیمان با تلاشگران عرصه صنعت

  • کد خبر : 133249
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد تاریخی، از تلاش و تشریک مساعی تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید درحوزه صنعت خودرو کشور تقدیر کرد.

به گزارش افق نیوز به نقل ازایکوپرس مهندس هاشم یکه زارع در این پیام تصریح کرده است: تمامی دست اندرکاران گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و با بهره‌گیری از رهنمودهای وزیر صنعت، معدن و تجارت برای سربلندی ایران اسلامی در عرصه بین المللی گام برخواهند داشت.

وی افزود: این گروه صنعتی به لطف گشایشی که در عرصه سیاست و اقتصاد کشور درحال ایجاد است، ضمن تلاش برای تولید با کیفیت و صادرات، با بهره گیری از ظرفیت کارشناسی و خلاقیت نیروهای توانمند داخلی، همکاری‌های خارجی خود را با هدف خودروساز شدن از طریق دسترسی به بازارهای صادراتی آن ها توسعه دهد.

مهندس یکه زارع دراین پیام تاکیدکرده است: ‌باید تلاش کنیم با تحولی که در بر گیرنده نگرش جدید با هدف کارآیی و اثر بخشی در عرصه رقابت پذیری بتوانیم بندهای وابستگی به اقتصاد نفتی را گسسته و سرمایه گذاران بخش خصوصی را به سرمایه گذاری در صنایع های تک سوق دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، روزدهم تیر روز ملی صنعت و معدن را روز تجدید هم پیمانی و تعامل تمام دستگاه اجرایی و قانون گذار با صنایع کشور و به خصوص صنعت خودرو دانست تا در این برهه از زمان بتوانند با حمایت دولت تدبیر و امید به استقلال صنعتی و بومی سازی کامل فرآیند طراحی و تولید خودرو با نشان ایرانی دست یابیم.

وی اظهار امیدواری کرد، ‌روز ملی صنعت و معدن در سال ۹۳ سر آغاز سالی آکنده از امید و تلاش برای دست یابی به دستاوردهای جدیدتر باشد و بتوانیم به اعتبار برنامه هایی که در سال جاری آماده و اجرا می شود، فصلی غرور آفرین را در تارک صنعت و اقتصاد کشور رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133249

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر