2

وزیر ثروتمند دولت روحانی کیست؟

  • کد خبر : 133317
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

“حسن قاضی‌زاده هاشمی”، وزیر بهداشت گفت: من ثروتمند هستم اما این ثروت را از طریق رانت‌های دولتی و بازی کردن با دارایی‌های مردم یا احتمالاً سوءاستفاده از اطلاعات دولتی به دست نیاورده‌ام.

وزیر بهداشت چگونه ثروتمند شد؟
“حسن قاضی‌زاده هاشمی”، وزیر بهداشت در گفتگو با هفته‌نامه تجارت فردا، اظهار داشت: من ثروتمند هستم اما این ثروت را از طریق رانت‌های دولتی و بازی کردن با دارایی‌های مردم یا احتمالاً سوءاستفاده از اطلاعات دولتی به دست نیاورده‌ام. یعنی من بیمار ویزیت کرده‌ام، عمل جراحی انجام داده‌ام و کار تحقیقی، علمی و پزشکی کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه واقعیت این است که در طول ۱۱ ماه گذشته، موفق نشدیم تغییری ایجاد کنیم، گفت: مشکلات زیادی پیش روی ما قرار داشته و دارد که باید حل‌وفصل شود، در گذشته، بودجه بیمارستان‌ها در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گرفت اما اکنون بودجه حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به طور مستقیم در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: قصد داریم سالی ۲۰ درصد و دست کم، نیمی از بیمارستان‌های کشور را هیات امنایی کرده و مستقل کنیم.- دولت و مجلس، چاره‌ای جز این ندارند که راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش سلامت را هموار کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر