1

عجیب ترین حرکت یک دروازه‌بان‌ در جام‌جهانی+ تصویر

  • کد خبر : 133352
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

کاری که نویر در این بازی کرد پوشیدن لباس یک دفاع آخر بود، او شجاعانه از دروازه خارج می‌ شد و با حرکات آکروباتیک توپ را از مقابل پای بازیکنان قوی هیکل الجزایر دفع می‌ کرد.

نمایش مانوئل نویر دروازه‌بان‌ آلمان در بازی مقابل الجزایر استثنایی و خارق العاده بود. دروازه‌بان‌ تیم‌ملی‌ آلمان در بازی شب گذشته در فضای پشت خط دفاعی بیرون از محوطه جریمه بارها و بارها حاضر شد و توپ های مختلفی را در شرایط نامناسب با ضربات سر و پا دفع کرد. نویر آنقدر فداکارانه و زیبا نمایش داد که اگرچه جایزه بهترین بازیکن به  او نرسید اما به عقیده مطبوعات آلمانی ستاره بی و چون و چرای زمین بود.

 

 

کاری که نویر در این بازی کرد پوشیدن لباس یک دفاع آخر بود، او شجاعانه از دروازه خارج  می‌ شد و با حرکات آکروباتیک توپ را از مقابل پای بازیکنان قوی هیکل الجزایر دفع می‌ کرد. جالب اینکه با این حرکات ریسکی بعد از شروع طوفانی الجزایر در ابتدای مسابقه آنها دیگر کمتر موقعیت مسلم گل مقابل دروازه آلمان را پیدا کردند.

 

آلمان با دفاعی که بالاتر از حد معمول و رو به دروازه حریف بازی می‌ کرد برای گذر از حریف سختکوشی مثل الجزایز به این عملکرد نیاز داشت، کاری که او به شکل فوق العاده ای از پس اش برآمد.
نمایش نویر مقابل الجزایر را باید یکی از کم نقص ترین و مدرترین عملکرد در تاریخ جام‌های جهانی نامگذاری کرد. عملکردی که کامل کننده یک ساختار دفاعی خطی است که می‌ تواند در بازی هایی مثل آلمان ـ الجزایر برای تیم قوی تر دردسرساز شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133352

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر