1

۸۰ درصد مسائل ادامه همکاری کی‌روش حل شده است

  • کد خبر : 133963
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ بسته پیشنهادی ما به کی‌روش محرمانه است و تا زمانی که امضا نشود، سندیت نخواهد داشت.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با شبکه خبر در پاسخ به این سوال که آیا مفاد بسته پیشنهادی فدراسیون فوتبال به کی‌روش که به تازگی منتشر شده صحت دارد یا نه،گفت: خیر به هیچ عنوان این‌طور نیست. مذاکرات و بسته پیشنهادی ما با کی‌روش کاملاً محرمانه است و تا زمانی که امضاء نشود سندیت نخواهد داشت.

وی در مورد احتمال افزایش دستمزد کارلوس کی‌روش گفت: دستمزد کی‌روش بیشتر می‌شود زیرا فعالیت‌هایی انجام داده است و قطعاً حقوقش افزایش پیدا می‌کند اما از تعداد دستیاران خارجی‌اش کم می‌شود و به این ترتیب مبلغ دستمزد دستیارانش کاهش پیدا می‌کند و دستمزد خود کی‌روش زیادتر می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا رقم قرارداد سنگین است و فدراسیون توان تأمین این بودجه را دارد یا نه، گفت: فدراسیون تحت فشار قرار می‌گیرد اما به احترام و خواست مردم و عملکرد کی‌روش این رقم را تأمین می‌کنیم بیشتر کار می‌کنیم تا درآمدزایی بیشتری داشته باشیم و همچنین صرفه‌جویی بیشتری خواهیم کرد تا این پول را در تیم‌های پایه که مد نظر مربیان هم هست هزینه شود.

وی در مورد احتمال همکاری با کی‌روش گفت: مهم پیشنهاد فدراسیون بود که به کی‌روش داده شد و این ۸۰درصد مسائل را حل کرده است، ۲۰درصد دیگر مربوط به مسائل قراردادی است که فکر می‌کنم کی‌روش با این قرارداد موافقت کند و به کارش در تیم ملی ما ادامه دهد مگر اینکه پیشنهادی از جاهای دیگر گرفته باشد که از آن بی‌خبرم و در جریان آن نیستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر