2

مصر،اولویت بعدی گروه تروریستی داعش +تصویر

  • کد خبر : 134556
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

“ابوبکر البغدادی” به یک گروه ویژه ای از تروریست ها ماموریت داد تا از طریق مرز های شرقی بین عراق و مصر اقدام به وارد شدن به صحرای سینا کنند و مبادرت به عملیات تروریستی در مصر نمایند.

پایگاه خبری المسله اعلام کرد: تروریست های داعش در ادامه تحقق اهداف بعدی خود در نظر دارند در شبه جزیره سینای مصر، سناریوی عراق را تکرار کنند. این گروه تروریستی با اعلان خلافت در موصل عراق تصور می کند از حمایت مردمی وسیعی برخوردار شده و می تواند در سایه ساماندهی گروه های مسلح به اهداف بعدی خود دست یابد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: وجود اعراب صحرانشین در”سینا” که همواره از سوی حکومت مصر به قاچاق سلاح و مواد مخدرمتهم هستند و به هیچ وجه نمی خواهند به مخالفان حکومت مصر بپیوندند، داعش را به این فکر وا داشت که از طریق حمایت آنها در مقابل فشارهای این حکومت مقدمات چیره شدن به این صحرای  راهبردی را فراهم کند.

جام/در این راستا “ابوبکر البغدادی” به یک گروه ویژه ای از تروریست ها ماموریت داد تا از طریق مرز های شرقی بین عراق و مصر اقدام به وارد شدن به صحرای سینا کنند و مبادرت به عملیات تروریستی در مصرنمایند و این کشور را بی ثبات تر از قبل نشان دهند و از این راه اهداف خود را محقق کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=134556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر