4

این مردم هستند که باید برای اصلاح طلبان شرط بگذارند

  • کد خبر : 13483
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۷

آیت الله احمد خاتمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص توصیه به دولت افزود: اعتقاد ما بر این است که سیاهنمایی و سفیدنمایی مطلق اشتباه است بلکه باید از ظرفیت و انتقادات نخبگان استفاده شود.وی در خصوص حضور گروه های مختلف جامعه در انتخابات تصریح کرد: انتخابات، میدانی باز برای ارائه نظرات است و […]

آیت الله احمد خاتمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص توصیه به دولت افزود: اعتقاد ما بر این است که سیاهنمایی و سفیدنمایی مطلق اشتباه است بلکه باید از ظرفیت و انتقادات نخبگان استفاده شود.وی در خصوص حضور گروه های مختلف جامعه در انتخابات تصریح کرد: انتخابات، میدانی باز برای ارائه نظرات است و تمام کسانی که در ایران زندگی می کنند می توانند طبق قانون در این انتخابات شرکت کنند زیرا نظام اسلامی نظام تک صدایی نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم باید برای گروهی از اصلاح طلبان شرط بگذارند، گفت: حضور سلایق مختلف در انتخابات مشکلی ندارد ولی با سهم خواهی و شرط گذاری برای حضور در انتخابات مخالفیم زیرا مردم هستند که باید برای اصلاح طلبان شرط بگذارند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: اظهار نظر و حضور کسانی که اساس نظام و ولایت فقیه را قبول دارند و در این راستا حرکت می‌کنند، اشکالی ندارد.

آیت الله خاتمی گفت: کسانی که ساختارشکنی کردند و چندین ماه زندگی مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته اند باید توبه نصوح داشته باشند که در این صورت مردم آنها را می بخشند ولی آن موقع نیز حق شرط گذاشتن برای حضور در انتخابات را ندارند.

وی در خصوص نظر خبرگان رهبری درخصوص انتخابات نیز یادآور شد: سفارش خبرگان به حضور حداکثری مردم است و اینکه باید مراقب بود که وحدت جامعه با مشکل مواجه نشود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: توجه و رعایت قانون از جانب کاندیداها و مجریان باید در اولویت کار انتخابات قرار داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر