2

درخواست معشوقه سابق فرزند قذافی از تونی بلر+تصاویر

  • کد خبر : 40357
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰

اورلی ۴۱ ساله که در زمینه های گویندگی و بازیگری در تلویزیون اسرائیل فعالیت می کند برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در لندن با سیف الاسلام قذافی آشنا شد و به مدت ۶ سال با او رابطه نزدیک و عاشقانه داشت.

افق(ofoghnews.ir): اورلی ۴۱ ساله که در زمینه های گویندگی و بازیگری در تلویزیون اسرائیل فعالیت می کند برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در لندن با سیف الاسلام قذافی آشنا شد و به مدت ۶ سال با او رابطه نزدیک و عاشقانه داشت.

معشوقه سابق فرزند قذافی از تونی بلر خواست جان او را نجات دهد.

“اورلی فاینرمان” زن اسرائیلی و مدل لباس در نامه ای خطاب به تونی بلر نخست وزیر پیشین بریتانیا از او خواست برای نجات جان سیف الاسلام پسر معمر قذافی رهبر سابق لیبی اقدام کند.

گفته می شود اورلی آخرین معشوقه سیف الاسلام قذافی بود.

سیف الاسلام در صورت محاکمه در لیبی به دلیل نقش کلیدی در کشتار معترضین و انقلابیون لیبی در سال ۲۰۱۱ ، با مجازات اعدام روبه رو خواهد شد.

اورلی در این نامه از بلر به عنوان یکی از دوستان قدیمی اش، این درخواست را مطرح کرده است.

اورلی ۴۱ ساله که در زمینه های گویندگی و بازیگری در تلویزیون اسرائیل فعالیت می کند برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در لندن با سیف الاسلام قذافی آشنا شد و به مدت ۶ سال با او رابطه نزدیک و عاشقانه داشت.

وی اضافه کرد: سیف الاسلام قبل از دستگیری به صورت جدی با تونی بلر کار می کرد. این دو ، دوستان قدیمی بودند و زمان آن رسیده که بلر کمک کند زیرا او به عنوان یک مسیحی دارای یک وظیفه اخلاقی است که باید به یک دوست که با گرفتاری روبه رو است کمک کند.

اورلی ادامه داد: کشتن سیف الاسلام هیچ دستاوردی نخواهد داشت مگر اینکه او به دلیل فعالیت های پدرش (قذافی) مجازات شود. باید برای نجات سیف الاسلام هر کاری انجام داد.

واقعیت این است رابطه احساسی سیف الاسلام با یک زن یهودی نشانه ای از این است که او به چه میزان دارای فکری باز و متمدن است و درباره انسان ها با استفاده از واقعیت ها و نه جایگاه آنها قضاوت می کرد. در ارتباط با سیف الاسلام به دلیل دینم یا ملیت اسرائیلی، هیچ اختلافی بروز نکرد.

سیف‏ الاسلام فرزند نخست قذافی از همسر دومش و متولد ۱۹۷۲ است. سیف الاسلام در حکومت سابق لیبی، سمت رسمی نداشت اما در عمل، نفر دوم حکومت بود و از او به عنوان جانشین پدرش برای رهبری لیبی یاد می شد.

وی محوریت مقابله با معترضین در سال ۲۰۱۱ را برعهده داشت و پس از سقوط طرابلس، به دست انقلابیون و در هنگام فرار از لیبی به سمت نیجر، بازداشت شد. سیف الاسلام هم اکنون زندانی است و به زودی محاکمه می شود.

برخی رسانه ها نیز به تازگی گفته اند سیف الاسلام از مقامات فعلی لیبی خواسته است برای وی حکم اعدام صادر و او را اعدام کنند.

عصرایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر