4

مسئول نقل و انتقالات استقلال: حکم دادگاه به دستم نرسیده است

  • کد خبر : 135520
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۵۴

من سال گذشته مصاحبه ای کردم و آقای آشتیانی هم علیه من شکایت کرد. من در صحبت‌هایم یک سری واقعیات را گفتم و درباره آقای قلعه نویی و مسائلی دیگر صحبت کردم.

علی نظری جویباری می‌گوید همین که هواداران از عملکردش راضی هستند برای او کافی است.

ایسنا : علی نظری جویباری درباره عملکردش در فصل نقل و انتقالات که با خوشحالی هواداران تیمش همراه شده است، گفت: بالاخره کار و وظیفه ما این است که هوادار را شاد کنیم. همین که آنها از عملکرد ما راضی باشند برای ما کافی است.

او درباره منتفی شدن حضور انصاری‌فرد در استقلال بیان کرد: پنجشنبه شب با مدیر برنامه های انصاری‌فرد صحبت کردم و او گفت که ۹۸ درصد کار حضور این بازیکن در اروپا قطعی شده است. با توجه به حضور مدیر برنامه های او در روسیه، احتمالا او به تیمی روسی یا یونانی می‌پیوندد.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که تیمش به دنبال یک بازیکن خارجی در خط حمله است، اظهار کرد: لیست ما در حال حاضر پر شده و در صورت جذب یک بازیکن باید یک بازیکن را از لیست‌مان پاک کنیم. این مسئله در اختیار کادرفنی است و من دخالتی در آن ندارم.

وی با رد شایعات مبنی بر هزینه بالای استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: ما سقف قراردادها را رعایت کردیم و اینکه می گویند استقلال خیلی هزینه کرده حرفی بی پایه و اساس است. فراموش نکنید بخشی از بازیکنان ما، بازیکنان فصل گذشته هستند که توانستیم با آنها توافق کنیم.

نظری جویباری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در شکایت واعظ آشتیانی از او مجرم شناخته شده است،‌ بیان کرد: من سال گذشته مصاحبه ای کردم و آقای آشتیانی هم علیه من شکایت کرد. من در صحبت‌هایم یک سری واقعیات را گفتم و درباره آقای قلعه نویی و مسائلی دیگر صحبت کردم. در دادگاه هم مستنداتم را ارائه دادم و هنوز حکم و ابلاغ دادگاه به دستم نرسیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر