2

آخرین فرصت برای ثبت نام اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور

  • کد خبر : 13576
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵

امید علی پورعلیمردان  ظهر شنبه در دومین نشست شورای مدیران دانشگاه پیام نور استان هرمزگان که به میزبانی واحد قشم برگزار شد، به راه اندازی واحد هرمز اشاره کرد و افزود: این واحد تحت نظر مرکز بندرعباس با مسئولیت حجت الاسلام موسوی امام جمعه هرمز راه اندازی شده و با توجه به پتانسیل منطقه در دو رشته مهندسی […]

امید علی پورعلیمردان  ظهر شنبه در دومین نشست شورای مدیران دانشگاه پیام نور استان هرمزگان که به میزبانی واحد قشم برگزار شد، به راه اندازی واحد هرمز اشاره کرد و افزود: این واحد تحت نظر مرکز بندرعباس با مسئولیت حجت الاسلام موسوی امام جمعه هرمز راه اندازی شده و با توجه به پتانسیل منطقه در دو رشته مهندسی آب و خاک و زمین شناسی شروع به کار کرده است.

به گزارش افق – وی همچنین به سیتم اتوماسیون اداری، تکریم ارباب رجوع و میز خدمت، پذیرش ۱۴ هیئت علمی جدید اشاره و عنوان کرد: امسال هشت هزار و ۵۰۰ دانشجو در مراکز و واحدهای استان در ۸۵ رشته که تعدادی از این رشته ها برای نخستین بار پذیرش دانشجو صورت گرفته،  دانشجو مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: این رشته های جدید در مرکز بندرعباس به تعداد ۱۱ رشته، مرکز بین المللی کیش شش رشته، واحد بستک چهار رشته و واحد ابوموسی یک رشته راه اندازی گردیده اند.

پورعلیمردان در این خصوص افزود: تمامی این رشته ها در ابتدا با فراهم کردن امکانات کامل در خواست شده و پس از بررسی و تایید معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور و صدور مجوز از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم راه اندازی شده اند.

وی در خصوص جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه پیام نور افزود: متقاضیان تا پنج مهرماه فرصت دارند به سایت وزارت علوم مراجعه کرده و طبق مقرارت وزارت علوم ثبت نام نمایند.

منصور فرخی سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان به مساله مهم امانتداری و عدالت اداری توسط مدیران دانشگاهها اشاره کرد و افزود: محافظت مادی و معنوی از اموال و پرسنل دانشگاهها وظیف همه ماست.

وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۵ سال است که در دانشگاهها مدرک معادل صادر نمی شود و اظهارات اخیر ایشان یک دیدگاه شخصی بوده و موضع مجلس نیست.

فرخی با معتبر خواندن مدرک دانشگاه پیام نور در داخل و خارج از کشور و آمار بالای پذیرفته شده های دانش آموختگان این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی، به پذیرفته شدگان این دانشگاه اطمینان خاطرداد که نگران هیچ مساله ای نباشند و با طیب خاطر به تحصیلشان ادامه دهند.

در ادامه این جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه به ایراد مسائل و مشکلات و نقطه نظرات خود پرداخته و پاسخهای مربوطه را از مدیران ستادی استان دریافت کردند و راهکارهایی به منظور رفع برخی مشکلات و موانع ارائه شد.

در ادامه منصور فرخی به تغییر و تحولات اخیر مراکز و واحدها اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر