3

اسناد انتقاد روزنامه مردم سالاری از «مصاحبه ای که انجام نشد»

  • کد خبر : 137341
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۴

مدیر مسئول یکی از روزنامه های اصلاح طلب در برنامه دیروز امروز فردا، انتشار مطلبی در نقد مصاحبه انجام نشده رئیس جمهور سابق را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۲۵ فروردین ماه ۱۳۸۷ طبق قرار قبلی بنا بود رئیس جمهور وقت با حضور در یک برنامه تلویزیونی با مردم سخن گوید که در نهایت این مصاحبه انجام نشد. اما ۲۶ فرودین ماه دو روزنامه اصلاح طلب صدای عدالت و مردم سالاری با انتشار گزارش هایی، به نقد مصاحبه انجام نشده احمدی نژاد پرداختند.

از جمله روزنامه مردم سالاری در گزارش تیتر نخست خود با عنوان «مشکل گرانی با سخنرانی حل نمی شود» که از طریق این لینک در سایت رسمی مردم سالاری قابل مطالعه است، نوشت: دولتمردان در نیمه دوم سال ۸۶ بالا خره وجود گرانی و تورم را پذیرفتند; اگر چه باز هم تقصیرات را به گردن دیگران انداختند. محمود احمدی نژاد- همچون شب گذشته- چند بار درباره گرانی توضیحات مبسوطی داد و مردم را به آینده ای روشن امید داد; آینده ای که نه تنها با گذشت سه سال از عمر دولت نهم هنوز نرسیده، بلکه نشانه ای از آن هم به چشم نمی خورد.


صدای عدالت دیگر روزنامه اصلاح طلب نیز نوشت: احمدی نژاد ، رئیس جمهوری اسلامی ایران، دیشب از طریق رسانه ملی با بینندگان و شنوندگان گفتگو کرد. موضوع سخنان ایشان درباره تحولات اقتصادی مورد بحث و تحولات کابینه بوده است… آقای احمدی نژاد! چرا به جای تکیه بر مکانیزم کارشناسی و علمی به دنبال حل یک شبه مشکلات و استفاده از سیستم بخشنامه ای برای حل آن هستید؟

این خطای رسانه ای به این علت رخ داد که روزنامه ها معمولا تا ساعت ۲۰ و ۲۱ هر روز به چاپخانه ها ارسال می شوند. از آنجائیکه مصاحبه رئیس جمهور وقت قرار بود بعد از این ساعت انجام شود، روزنامه های مردم سالاری و صدای عدالت با فرض اینکه مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور برگزار خواهد شد، منتظر مشاهده مصاحبه نماندند و ساعت ها قبل، انتقادات خود بر آن را نوشتند و منتشر کردند.

برنامه دیروز امروز فردا پنجشنبه شب به مناسبت روز خبرنگار با حضور سید نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس و محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا برگزار شد. مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردم سالاری نیز میهمان تلفنی این برنامه بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر