2

صدور مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه در هفته دولت

  • کد خبر : 138808
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صدور مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه در هفته آینده و همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: شرکت‌های ایرانسل و همراه اول آمادگی ارایه خدمات خدمات نسل سوم را دارند.

محمود واعظی عصر امروز در مراسم افتتاحیه چندین پروژه حوزه ارتباطات و اطلاعات آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: سیاست دولت این است که در کشور آرامش باشد، اقتصاد رونق یابد، اشتغالزایی شود و به کمک خود مردم شاهد اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و تغییر شرایط اقتصادی کشور باشیم.

وی افزود: رسیدن به خودکفایی از اهداف مهم دولت و نظام است، ولی بدین معنا نیست که نخواهیم از دستاوردهای علمی و صنعتی جهان بهره‌مند شویم، بلکه می‌خواهیم اقتصاد مملکت را از صدمه تکان‌هایی که به اقتصاد دنیا برمی‌خورد، حفظ کنیم و راه توسعه را در پیش گیریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: دولت می‌خواهد سیاست خارجی مطمئن و تعامل سازنده‌ای با دنیا داشته باشد تا ضمن حفظ اصول، ارزش‌ها و خطوط ترسیم شده نظام، تصویر ایران را در دنیا آنطور که شایسته مردمش است، تغییر دهد.

واعظی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی همواره در تعالی فرهنگ و تمدن و پیشرفت و توسعه اقتصادی ایران نقش تعیین کننده‌ای داشته است و همه باید قدردان مردم و مسئولان این استان زرخیز باشیم، ابراز امیدواری کرد که با همدلی حاکم در کشور به قله‌هایی که نظام و مردم لیاقتش را دارند، برسیم.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی در مقایسه با استان‌های همجوار بیشتر بوده و در اینجا فناوری‌های نسل ۳ و ۴ به شیوه مطلوبی برنامه‌ریزی شده و بسیاری از شهرهای استان به شبکه فیبر نوری متصل است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح دیتا سنتر و گیت وی بین‌المللی در استان را نشان از توجه خاص وزارتخانه به این استان دانست و ابراز داشت: همه درخواست‌های مطرح شده از سوی استاندار محترم و سایر دست‌اندرکاران را یادداشت کرده و در اولویت پیگیری‌های خود قرار خواهیم داد.

واعظی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در زمینه تلفن ثابت و همراه و اینترنت در استان انجام گرفته و هفته آینده پروانه نسل ۳ و ۴ اپراتور ایرانسل و همراه اول را صادر می‌کنیم که عقب‌ماندگی‌های گذشته کشور در زمینه این تکنولوژی را هم جبران کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: می‌خواهیم مناطق محروم و مرزی کشور از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند و سیاست‌گذاری‌های مطلوبی را در راستای اجرای طرح USO برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بخشی از بودجه وزارتخانه در روستاها و مناطق محروم هزینه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138808

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر