2

دستگیری زنی که پسر ۶ ساله برادر همسرش را کشته بود

  • کد خبر : 13998
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۲

پس از وقوع قتل، ماموران در تحقیقات و بررسی‌های اولیه از خانواده مقتول متوجه شدند، متهم به قتل که میترا نام دارد، به علت اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش مرتکب این جنایت شده و متواری است. جام جم: فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری زنی خبر داد که به دلیل اختلافات خانوادگی، پسر ۶ ساله برادر […]

پس از وقوع قتل، ماموران در تحقیقات و بررسی‌های اولیه از خانواده مقتول متوجه شدند، متهم به قتل که میترا نام دارد، به علت اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش مرتکب این جنایت شده و متواری است.

جام جم: فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری زنی خبر داد که به دلیل اختلافات خانوادگی، پسر ۶ ساله برادر همسرش را به قتل رسانده است.
سرهنگ طبری با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۱۱ شهرستان بابلسر مبنی بر این‌که پسر ۶ ساله‌اش از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است، پس از دریافت مشخصات فرد مفقود، ماموران اقدامات اولیه را برای یافتن مبین ۶ ساله آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ادامه داد: در ادامه تحقیقات و براساس تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک یک کودک در بیمارستان، ماموران احتمال دادند این دو موضوع به یکدیگر مرتبط است و پس از انجام تحقیقات از مسوولان بیمارستان متوجه شدند، متوفی به علت خفگی در منزل عمویش، جان خود را از دست داده و به بیمارستان منتقل شده است.
طبری با اعلام خبر دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در تشریح جزییات پرونده گفت: پس از وقوع قتل، ماموران در تحقیقات و بررسی‌های اولیه از خانواده مقتول متوجه شدند، متهم به قتل که میترا نام دارد، به علت اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش مرتکب این جنایت شده و متواری است.
طبری اضافه کرد: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، متهم به قتل را هنگام خروج از استان در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و دستگیر کردند.
وی با بیان این‌که متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیسی به جرمش اعتراف کرده، گفت: متهم به علت اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش و به قصد انتقام از آنان مرتکب این قتل شده ‌است.
فرمانده انتظامی بابلسر افزود: در حال حاضر پرونده برای بررسی بیشتر موضوع در اختیار پلیس آگاهی بابلسر قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13998

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر