3

شریف خسروی، فرماندار جدید کنگاور شد

  • کد خبر : 140508
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

کلید مدیریت شهرستان کنگاور، به یکی از نیروهای بومی استان کرمانشاه سپرده شد.

به گزارش افق صبح امروز (۱۶ شهریور ۱۳۹۳) در مراسمی با حضور مقامات ارشد استان کرمانشاه، شریف خسروی، رسماً به عنوان نخستین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان کنگاور معرفی شد.

در این مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، شریف خسروی، جانشین حشمت الله عزیزی فرماندار پیشین کنگاور شد.

khosravi

در محافل سیاسی، از شریف خسروی به عنوان «مرد اعتدال» نام برده می‌شود. عملکرد او طی سال‌ها فعالیت در عرصه‌های مختلف، از وی چهره‌ای معتدل در میان جریان‌های سیاسی کشور ساخته و سبب ایجاد ارتباطی مستحکم میان او و چهره‌های شاخص وفادار به نظام در طیف‌های مختلف از جمله اصولگرایان و اصلاح طلبان شده‌است.

او در یک دهه اخیر از مدیران اجرایی برخی سازمان‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی ایران بوده‌است. مشاور مدیرعامل در شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران، بانک صنعت و معدن، مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و مشاور وزارت صنایع و معادن از جمله مشاغل نامبرده در سال‌های اخیر است. ناظر علمی طرح‌های تحقیقاتی وزارت ورزش و جوانان و عضویت در شورای سیاستگذاری روابط‌عمومی‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در کارنامه خسروی دیده می‌شود.

وی همچنین علاوه بر سابقه تدریس در وزارت آموزش و پرورش، سال‌ها به عنوان روزنامه‌نگار اقتصادی در رسانه‌های معتبر ایران فعالیت کرده‌است.

شریف خسروی در ایام دانشجویی به همراه جمعی از هم دانشگاهیانش، کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان غرب کشور را تأسیس کرد؛ این کانون طی دو دهه اخیر نقش مؤثری در معرفی نخبگان جوان به بدنه مدیریتی غرب کشور داشته است.

مشی مدیریت اعتدالی خسروی در کنار آشنایی کامل او با مسائل و مشکلات منطقه، این امیدواری را ایجاد کرده‌است که شهرستان کنگاور در سال‌های آتی، تحرک اقتصادی مطلوبی را همراه با آرامش اجتماعی و سیاسی تجربه کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مطلب خوبی بود .ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر