1

احمدی‌نژاد: می‌خواهم به جلسه هفتگی “هما” برسم

  • کد خبر : 140916
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

محمود احمدی‌نزاد رئیس جمهور سابق کشورمان بعد عدم پاسخ دهی به سئوالات خبرنگاران با اشاره به جلسات هفتگی تشکیلات “هما” و اینکه می خواهد به جلسه ساعت ۴ این تشکیلات برسد مراسم ختم را ترک کرد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم ختم مادر حجت الاسلام مصلحی با سئوالات متعدد خبرنگاران در رابطه با فعالیت‌هایش در انتخابات مجلس مواجه شد که به هیچ کدام از این سئوالات پاسخ نداد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار مشرق در رابطه با ماجرای تخلف ۱۶ میلیاردی دانشگاه ایرانیان و شکایت صورت گرفته از این دانشگاه لبخند زد و از پاسخ بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

احمدی‌نژاد پس از سئوالات متعدد خبرنگاران با اشاره به جلسات هفتگی تشکیلات “هما” و اینکه می خواهد به جلسه ساعت ۴ این تشکیلات برسد مراسم ختم را ترک کرد.

لازم به ذکر است که از اواخر سال ۹۲ مجموعه ای با نام “هما” به مدیریت عبدالرضا داوری به منظور هماهنگی و ایجاد اتصال میان هواداران محمود احمدی‌نژاد ایجاد شده است که به گفته وی ” مجموعه ای است که صدای فعالین حوزه شبکه های اجتماعی،دانشجویان و اقشاری که بصورت محدود و محلی در اقصی نقاط کشور از آقای احمدی نژاد حمایت می کردند را در سطح رسانه ها بازتاب می دهد.”

در همین راستا سید حسن موسوی رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس دفتر احمدی نژاد نیز در برابر سئوالات خبرنگار مشرق در زمینه اتهامات مطرح شده علیه وی در پرونده تخلف ۱۶ میلیاردی دانشگاه ایرانیان سکوت کرد.

لازم به ذکر است که جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس امروز در اظهاراتی در رابطه با تخلف ۱۶ میلیاردی دانشگاه ایرانیان گفته بود: حمید بقایی و محمود احمدی‌نژاد نزد بانک ملت شعبه فلسطین شمالی تهران حساب بانکی قبل از ثبت دانشگاه افتتاح و سیدحسن موسوی عضو هیات موسس دانشگاه مبلغ ۱۶میلیارد تومان را برای واریز به حساب دانشگاه درخواست می‌کند که محمود احمدی‌نژاد نیز همان روز با این درخواست موافقت و در تاریخ ۱۲/۵/۹۲ این مبلغ به حساب دانشگاه واریز می‌شود این در حالی است که این مراحل قبل از ثبت قانونی دانشگاه انجام شده که حکایت از تخلف آشکار است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت بر اساس اعلام اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان در تاریخ ۲۶مرداد۹۲ به شماره ۳۴۶۵ به ثبت رسیده این در حالی است که تمامی مراحل تقاضا، موافقتنامه، حواله، سند و واریز وجه ۱۶میلیارد تومان به حساب دانشگاه قبل از ۲۶مرداد ماه انجام شده است.

مراسم ختم والد حجت‌الاسلام حاج شیخ حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر امروز باحضور شخصیت‌های سیاسی و وزرای دولت‌های نهم، دهم و یازدهم در مسجدالنبی نارمک برگزار شد.

در این مراسم سردار دهقان وزیر دفاع، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، سردار رویانیان، نیکزاد وزیر دولت دهم، نامجو وزیر سابق نیرو، سردار رمضان‌شریف سخنگوی سپاه، سردار جزایری، حسینی وزیر سابق ارشاد، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه و حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران حضور داشتند.

همچنین سردار ساجدی‌نیا رئیس پلیس تهران، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق، غلامحسین الهام، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، صادق محصولی وزیر کشور دولت نهم، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس، کامران دانشجو وزیر سابق علوم، سرهنگ محمدی رئیس پلیس آگاهی تهران، امیر نامی رئیس سازمان نقشه‌برداری جغرافیایی نیروهای مسلح، علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران، بختیاری معاون دادستان کشور، علی‌نقی خاموشی رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران، سردار عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ و زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140916

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر