1

کاخ الیزه: از مخالفان سوری حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 142584
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) امروز در پایان جلسه شورای دفاعی فرانسه، از اتخاذ و تشدید تدابیر پیشگیرانه امنیتی در اماکن عمومی این کشور خبر داد.

فارس: کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) امروز در پایان نشست شورای دفاعی این کشور از تصمیم برای تشدید تدابیر امنیتی و ضدتروریستی در اماکن عمومی و شبکه حمل‌ونقل فرانسه و همچنین افزایش حمایت پاریس از مخالفان سوری خبر داد.

به گزارش نشریه فرانسوی «لوپوئن»، کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) امروز در پایان جلسه شورای دفاعی فرانسه، از اتخاذ و تشدید تدابیر پیشگیرانه امنیتی در اماکن عمومی این کشور خبر داد.

بر اساس بیانیه منتشره از سوی کاخ الیزه، در پایان نشست شورای دفاعی فرانسه مقرر شده که تدابیر پیشگیرانه ضدتروریستی از این پس در اماکن عمومی فرانسه و شبکه حمل‌ونقل این کشور تشدید شده و حمایت از مخالفان سوریه افزایش یابد.

طبق همین بیانیه، طی جلسه شورای دفاعی فرانسه که ظهر امروز به ریاست «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه در کاخ الیزه برگزار شد، در همان ابتدا تصمیم گرفته شد که تدابیر پیشگیرانه شدیدتری علیه تهدیدها و خطرات تروریستی در اماکن عمومی و شبکه حمل‌ونقل فرانسه اتخاذ شود. پاریس همچنین آماده است در صورت درخواست سایر کشورها، به آنها در امر مبارزه با تروریست‌ها و تندروها کمک کند

کاخ الیزه همچنین اعلام کرد: به موجب قانون مبارزه با تروریسم که در حال حاضر در پارلمان فرانسه در دست بررسی است و در مرحله تصویب قرار دارد، مقابله با تهدیدهای ناشی از مبارزان خاجی نیز بصورت مؤثر تشدید خواهد شد.

این بیانیه در ادامه اعلام کرد: در شورای دفاعی فرانسه تصمیم گرفته شد که فرانسه حمایت خود از مخالفان سوری را که هم‌اکنون در حال مبارزه با گروه‌های تندرو هستند، افزایش دهد. علاوه بر این پاریس که در حملات هوایی علیه مواضع گروه تروریستی داعش در عراق مشارکت دارد، در چارچوب تعیین شده جهت تضعیف داعش و بازگشت ثبات و امنیت به عراق، به اقدام خود در حمایت از مقامات عراقی ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142584

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر