1

فوتبالیست مشهور کرمانشاهی خبر خودکشی اش را تکذیب کرد

  • کد خبر : 144145
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

بختیار رحمانی، کاپیتان سابق فولاد در واکنش به انتشار خبر خودکشی اش توسط رسانه ها گفت: نه مریضم و نه خودکشی کرده‌ام.

به گزارش  “ورزش سه”، بختیار رحمانی که در ابتدای فصل پایش را به تیغ جراحان سپرده فعلا از میادین به دور است و این اتفاق در حالی رخ داده که هافبک ملی‌پوش سابق فولاد مشکلات خدمتی هم دارد.

رحمانی درباره دلیل عدم دعوتش به اردوی جدید تیم ملی گفت: الان مصدوم هستم و هیچ آدم عاقلی کسی را که رباط صلیبی پاره کرده به تیم ملی دعوت نمی‌کند اما مطمئن باشید همین امروز هم اگر مصدومیتم برطرف شود، فردا به تیم ملی دعوت می‌شوم.

این در حالی است که گفته می‌شود مشکلات کارت معافیت کاپیتان فولاد دلیل عدم دعوتش به تیم ملی بوده است: فعلا منتظر یک سری بررسی‌ها هستم. باید ببینم نتیجه این بررسی‌ها چه می‌شود و در نهایت چه تصمیمی درباره‌ام گرفته می‌شود.

رحمانی در ادامه گفت: چند روزی است که اصلا اهواز نیستم و برای دیدن مادرم به کرمانشاه آمده‌ام. مدت‌هاست منتظر یک وقفه در فوتبالم بوده تا مدتی من را کنار خودش ببیند. هرچند هیچ‌وقت راضی به مصدومیتم نبوده اما فکر کردم الان وقت مناسبی برای این دیدار باشد. چه کنم؟ نمی‌گذاشتند آرامش داشته باشم و به زندگی‌ام برسم. نمی خواهم درباره‌اش حرف بزنم. مسوولان فولاد هرطور که می‌توانند از من حمایت می‌کنند. آقای دهکردی واقعا به من لطف دارند. اسکوچیچ هم همیشه من را دوست داشته و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

بختیار رحمانی صحبت درباره شایعات حضورش در استقلال را به بعد از بهبودی‌اش موکول می‌کند و می‌گوید: بگذارید وضعیت پایم بهبود پیدا کند، آن وقت درباره این مسائل صحبت می‌کنم.

در حالی که شایعه خودکشی یکی از بازیکنان سابقا ملی‌پوش در برخی سایت‌ها منتشر شده بود، رحمانی در این باره می‌گوید: چی؟ من؟ خودکشی؟ چه کسی این حرف‌ها را زده؟ چرا من باید هر روز مشغول تکذیب کردن دروغ دیگران باشم؟ باور کنید یک ماه است که نه مصاحبه کرده‌ام و نه در رسانه‌ها بوده‌ام و همین موضوع باعث شده حالم خیلی بهتر شود. دیگر چه اهمیتی دارد که بعضی سایت‌ها چه می‌نویسند؟ چرا باید قرص بخورم؟ (می‌خندد) هیچ وقت در زندگی‌ام به اندازه این روزها شاد نبودم و اینقدر حالم خوب نبوده! نه مریضم و نه خودکشی کرده‌ام.

رحمانی در پایان شایعه خداحافظی و دل‌زدگی‌اش از فوتبال را هم تکذیب می‌کند: ۶ ماه دوری از فوتبال تا به حال کسی را نکشته است. ضمن اینکه من در حال حاضر دوران مصدومیتم را می‌گذرانم و باید این دوره بگذرد تا بتوانم مثل فوتبالیست‌های دیگر تمرین کنم.

بختیار رحمانی (زاده ۱مهر ۱۳۶۸در سرپل ذهاب)بازیکن فوتبال ایرانی و کاپیتان فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران است. او در سال ۱۳۸۵به عضویت تیم نوجوانان فولاد درآمد. او یک سال بعد در ۱۷سالگی به تیم بزرگسالان باشگاه منتقل شد و از ابتدای لیگ دوازدهم کاپیتان فولاد است. بختیار رحمانی تاکنون در همه رده‌های سنی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و سابقه کاپیتانی تیم ملی امید را دارا می‌باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر