1

کسری بودجه فرانسه به بیش از ۷۵ میلیارد یورو خواهد رسید

  • کد خبر : 144213
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

وزارت بودجه فرانسه از افزایش کسری بودجه این کشور در ماه اوت به رقم ۹۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون یورویی خبر داد.

به گزارش رویترز، وزارت بودجه فرانسه افزایش کسری بودجه فرانسه به ویژه از افزایش هزینه های مربوط به برنامه سرمایه گذاری های آینده ناشی می شوند ضمن این که درآمدها نیز به علت اجرای طرح ” اعتبار مالیاتی برای رقابت و کار ” کاهش یافته است.

وزارت بودجه فرانسه تاکید کرد در صورتی که هزینه های استثنایی را در بودجه فرانسه لحاظ نکنیم کسری بودجه کشور در ماه اوت امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو کاهش می یابد.

دولت فرانسه در طرح بودجه دولتی خود برای سال ۲۰۱۵ میلادی پیش بینی کرده است کسری دولتی به ۸۷ میلیارد یورو بالغ خواهد شد و در سال‌ آینده میلادی کسری بودجه به ۷۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو خواهد رسید.

بر این اساس، کسری دولتی در سال آینده با اندکی کاهش به ۴٫۳ درصد تولید ناخالص داخلی بالغ خواهد شد در حالی که امسال به ۴٫۴ درصد می رسد. طبق پیش بینی های اولیه این کسری برای سال جاری میلادی ۳٫۸ درصد تولید ناخالص داخلی پیش بینی شده بود.

میزان هزینه ها شامل بودجه عمومی و برداشت از درآمد در ۳۱ اوت به ۲۵۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو رسید در حالی که یک سال پیش بالغ بر ۲۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو بود که از کاهش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورویی حکایت دارد.

میزان هزینه ها بدون در نظر گرفتن هزینه های استثنایی شامل سرمایه گذاری های آینده، سازوکار اروپایی ثبات و بانک سرمایه گذاری اروپا شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وزارت بودجه فرانسه در بیانیه خود تاکید کرد این مبلغ با مسیر هزینه ها که قانون دارایی برای سال ۲۰۱۴ میلادی تعیین کرده است همین طور با تدابیر اقتصادی تکمیلی تصویبی در چارچوب قانون متمم دارایی همخوانی دارد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144213

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر