2

داعش کودکان سوری و عراقی را به اسرائیلی ها می فروشد

  • کد خبر : 144346
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

تایمز انگلیس نوشت عناصر داعش کودکان سوری و عراقی را به خانواده های اسرائیلی می فروشند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی با عنوان« داعش کودکان سوری و عراقی را به دشمن اسرائیلی می فروشد» اعلام کرد عناصر داعش به نام دین، تجارت می کنند، تجارت کودکان و زنان بیگناه.

نام داعش با بریدن سر و انهدام خانه ها و ساختمانها و مکانهای مذهبی عجین شده است. روزنامه انگلیسی تایمز به تازگی از جنایت دیگر داعش پرده برداشته است و آن فروش زنان و کودکان به عنوان یکی از منابع درآمد مالی داعش است.

با این حال پایگاههای عربی موضوع خطرناک تری را فاش کرده اند و آن فروش کودکان سوری و عراقی به دشمن اسرائیلی است. داعش این جنایت را با میانجیگری افرادی انجام می دهد که با مافیای اسرائیلی در ارتباطند. آنان فقط کودکان شیرخوار را می خرند و به خانواده های اسرائیلی که فرزند ندارند می فروشند.

عملیات فروش کودکان در خاک سوریه صورت می گیرد، سپس عناصر داعش کودکان را از سوریه به ترکیه قاچاق می کنند و در آجا میانجیگران، آنان را به مافیای اسرائیلی تحویل می دهند.

مافیای اسرائیلی این کودکان را به تل آویو منتقل می کند. این منابع اعلام کردند کسی که این عملیات را اداره می کند، یک زن وکیل اسرائیلی است که مورد حمایت برخی خاخامهای تندروی اسرائیلی است و از پوشش حمایتی آنان برای این منظور استفاده می کند، خاخامهایی که معتقدند جمعیت اسرائیلیها باید افزایش یابد.

روزنامه تایمز انگلیس همچنین از بازار ویژه خرید و فروش داعش در منطقه قدس در شهر موصل عراق خبر داده است، بازاری که کودکان و زنان در برابر پول فروخته می شوند و یکی از منابع مالی جنگجویان تروریست را تشکیل می دهد. این روزنامه همچنین به بازار دیگری در شهر رقه در سوریه اشاره کرده است. قیمت هر کودک در این بازارها، ده دلار است اما زنان در این بازارها به قیمتی اندک به عناصر داعش فروخته می شوند تا برای جنگ تشویق شوند.

در همین حال داعش، زنان زیبارو را برای فرماندهان خود بر می گزیند. این در حالی است که بنابر اعلام کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد، اعضای داعش در کنار تجارت انسان، با مافیای تجارت اعضای  انسان نیز همکاری دارند. آنان اجساد کشته شدگان و اعضای مجروحانی را که بازداشت می شوند به مافیای تجارت اعضای انسان می فروشند.

این جنایات، صحنه های فیلمی خیالی نیست بلکه داستانی واقعی است که کودکان سوریه و عراق قربانی آن هستند و بازیگران این داستان، رژیم صهیونیستی و مزدورانش، اعضای داعش و دیگر تروریستها هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144346

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر