1

محسن نریمان:خرید و فروش مسکن مهر هیچ شرطی ندارد

  • کد خبر : 144828
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

نریمان با بیان اینکه خرید و فروش مسکن مهر هیچ شرطی ندارد، گفت: تا پایان سال ۲۰۰ هزا رواحد مسکن مهر به بهره برداری رسید.

محسن نریمان در مراسم افتتاح مرکز انتظامی فاز ۸ پردیس گفت: به دنبال این هستیم که مسکن مهر را با طرح‌های روبنایی و زیربنایی در راستای بسترسازی رضایت مردم تحویل متقاضیان دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حضور نیروی انتظامی ارزش افزوده را برای مسکن مهر به وجود می‌آورد گفت: در بسیاری ازشهرهای جدید کشور مسکن ساخته شده اما به دلیل مشکلاتی قابل افتتاح نیست.

وی یادآور شد: از محل فروش زمین‌های شرکت عمران شهرهای جدید مرکز انتظامی را می‌سازیم که امنیت را برای مردم فراهم کرد.

نریمان تصریح کرد: شهر سالم، پویا، استاندارد با ویژگی‌های امنیت، آرامش و آسایش را برای مردم ارزیابی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید درادامه گفت: برای ما کاملا مسجل است که اگر فضا اینگونه نباشد اقبال مردم به سکونت کم خواهد شد

نریمان خاطر نشان کرد: اگر لازم باشد شرکت عمران شهرهای جدید را می‌فروشیم و مصلا می‌سازیم.

براساس این گزارش همچنین حسن ولی‌پور در حاشیه افتتاح مرکز انتظامی فاز ۸ شهر پردیس اظهار کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌های مسکن مهر ۵۱ درصد است و ۱۵ هزار واحد آماده تحویل است، اما به خاطر نداشتن امکانات تحویل نشده است.

وی با بیان اینکه در فاز ۸ (دره‌بهشت) ۲۶ هزار واحد مسکن در حال ساخت است گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر این فاز آماده افتتاح است که امکانات روبنایی و زیربنایی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی امکانات روبنایی و زیربنایی فاز هشت حدود ۵۰ درصد است بیان کرد: پیشرفت فیزیکی امکانات زیربنایی فاز ۱۱ حدود ۴۰ درصد و فاز ۹ قدیم ۷۰ تا ۸۰ درصد است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه گفت: تمام هزینه انشعابات را به وزارت نیرو پرداخت کردیم و در حال مذاکره با آنها هستیم.

وی یادآور شد: در این رابطه در دفتر معاون اول رئیس جمهوری  جلسه‌ای برگزار و جهانگیری بر تکمیل هر چه زودتر این پروژه‌ها تاکید کرد.

ولی‌پور با اشاره به اینکه از زمان حضورمن در شرکت عمران پردیس ۲۲۰۰۰ واحد مسکن مهر آماده و تحویل داده شده است ،افزود: زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خرید و فروش مسکن مهر در شهر عمران فراهم شده و واحدهای تمام شده و نیمه‌تمام که پیش‌قرارداد دارند قابل نقل و انتقال هستند.

وی با بیان اینکه ۴۶۰۰۰ واحد مسکن مهر پیش قرارداد دارند گفت: خرید و فروش مسکن مهر هیچ شرطی ندارد فقط یک نفر می‌تواند یک واحد مسکن مهر را خریداری کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر