3

مدیر جدید آموزش و پرورش عسلویه معرفی شد

  • کد خبر : 144914
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، مدیر جدید آموزش و پرورش عسلویه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عصر امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، فرماندار عسلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان عسلویه در محل سالن اداره آموزش و پرورش عسلویه، سید علیرضا ایاز سنگی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش عسلویه منصوب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم است.

اصغر حصیری افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های تعلیم و تربیت مورد تاکید و توجه است و امیدواریم در عسلویه شاهد روند رو به رشدی باشیم.

فرماندار عسلویه نیز به نقش و جایگاه آموزش و پرورش در رشد و توسعه اشاره و با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد و اتاق فکر و توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه همزمان با شروع و راه‌اندازی تاسیسات عظیم صنعت نفت و گاز در منطقه، آموزش و پرورش گام‌های بسیار خوبی در تربیت نیروی انسانی برداشته است.

حسن اسماعیلی بیان کرد: افزایش تعداد فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف و کسب مقام‌های گوناگون در رشته‌های مختلف علمی و فرهنگی در سطح استان و کشور از جمله این موفقیت‌ها است.

وی افزود: تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و راه‌اندازی رشته‌های فنی مرتبط با تاسیسات نفت و گاز از اقدامات بارز اداره آموزش و پرورش شهرستان است.

در این مراسم، سید علیرضا ایاز سنگی‌فرد به‌عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان عسلویه معرفی و از خدمات چهار ساله اسماعیل احمدی مدیر سابق آموزش و پرورش عسلویه تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144914

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر